بهار و تابستان 1393، دوره چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
جدالهای پارادایمی در برنامهدرسی و تحلیل جریان نومفهومسازی از منظر ادعای جابجایی پارادایم
نویسنده : شریفیان، فریدون ؛
(22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها: پارادایم برنامهدرسی نومفهومسازی جدالهای پارادایمی جابه جایی پارادایم
-
تأثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی جیکساو بر احساس تعلق به مدرسه در بین دانشآموزان دبیرستانی شهرستان نجفآباد
نویسنده : ابوالقاسمی نجف آبادی، مهدی ؛ میرالی رستمی، ام کلثوم ؛ شیخی فینی، علی اکبر ؛
(14 صفحه - از 23 تا 36 )
کلیدواژه ها: دانشآموزان دوره متوسطه احساس تعلق به مدرسه روش تدریس یادگیری مشارکتی جیکساو شهرستان نجفآباد
-
ارزیابی تناسب محتوای برنامه درسی تجربه شده دوره کارشناسی رشتههای مدیریت (بازرگانی و صنعتی) با ویژگیهای مدیر اسلامی
نویسنده : محمدی، مهدی ؛ مرزوقی، رحمت اله ؛ ناصری جهرمی، رضا ؛ رحمانی، هادی ؛
(24 صفحه - از 37 تا 60 )
کلیدواژه ها: ارزیابی مدیریت بازرگانی دانشگاه شیراز مدیر اسلامی مدیریت صنعتی برنامهدرسی تجربه شده
-
تجربه زیسته ی دانش آموزان از مدرسه: راهنمای عمل برنامه درسی
نویسنده : بینش، مرتضی ؛ کشتی آرای، نرگس ؛ یوسفی، علی رضا ؛ یارمحمدیان، محمد حسین ؛
(24 صفحه - از 61 تا 84 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی تجربه شده مدرسه تصوری مدرسه تعاملی مدرسه ایدهآل
-
مقایسه تاثیر دو روش تدریس بدیعه پردازی و سخنرانی در پرورش خلاقیت دانش آموزان ابتدایی در درس هنر
نویسنده : خسروی، علی اکبر ؛ نیکان، محمود ؛
(18 صفحه - از 85 تا 102 )
کلیدواژه ها: خلاقیت سخنرانی انعطاف پذیری سیالی بدیعه پردازی اصالت و بسط تفکر
-
مقایسه ی یادگیری خودنظم بخش و عملکرد تحصیلی دانشآموزان مدارس عادی و هوشمند اصفهان
نویسنده : واصفیان، فرزانه ؛ نقش، سیمین ؛
(14 صفحه - از 103 تا 116 )
کلیدواژه ها: پیشرفت تحصیلی مدارس هوشمند مدارس عادی یادگیری خودنظم بخش