-
1.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ صالحی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 865 تا 880 )
کلیدواژه ها:بررسی مشکلات و موانع توسعه صنعت گردشگری در شهرگردشگریپژوهشصـنعت گردشـگری
-
2.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ خانلری، امیر ؛ مقصودی، وحید ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 47 تا 68 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریاضطراب دلبستگیاجتناب دلبستگیسبک دلبستگی مشتریامنیت دلبستگی
-
3.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ فیروزیان، محمود ؛ نجفی مجد، صمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1387، دوره اول - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 3 تا 20 )
کلیدواژه ها:عملکرد صادراتیصنعت مواد غذاییبازاربازارهای صادراتیاستراتژیبازاریابی صادراتیمدل
-
4.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ عطایی، بهاره ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:اطلاعات بازار صادراتیدانش صادراتیاستفاده ابزاری/مفهومی از اطلاعات بازار صادراتی و تصمیمگیری صادراتیاطلاعات
-
5.
نویسنده : موسی خانی، محمد ؛ حقیقی، محمد ؛ ترک زاده، سمانه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره چهارم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 147 تا 164 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریدانش مشتریارزش مشتری
-
6.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ روستا، احمد ؛ صالحی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره نهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 63 تا 82 )
کلیدواژه ها:گردشگریبرندبازاریابی چندحسیبرندسازی مقصدبرندسازی مقصد گردشگریحسیارزش ویژة برنـد مقصـد گردشـگریبرند مقصد
-
7.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ جلالی، سید حسین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1396 - دوره نهم ، شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 717 تا 738 )
کلیدواژه ها:نظام آموزشیاعتمادتئوری نهادیشراکت راهبردیرویههای حقوقیبـهپیمانکاریپژوهش
-
8.
نویسنده : ودیعی نوقانی، علی ؛ آقا زاده، هاشم ؛ حقیقی، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 501 تا 513 )
کلیدواژه ها:فروش حضوریترفیع فروشروشهای پیشبرد فروشبیمة مسئولیتبیمهشرکت سهامی بیمة ایراناطلاعات
-
9.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ قارلقی، ابراهیم ؛ نیک بخت، فاطمه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 71 تا 90 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبرندسازیامکانات رفاهی سالن هاسالن های همایش و کنفرانسنمایشگاه های بین المللی
-
10.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ حقیقی، محمد ؛ الهیاری، اشکان ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:عناصر معنا بخش برندمدیریت استراتژیک برندمعنای برندارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتریشناخت برند