موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 65 |
اقتصاد 7 |
علوم اجتماعی 5 |
حسابداری 1 |
علوم تربیتی 1 |
تربیت بدنی 1 |
علوم سیاسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 81 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 34 |
ب 18 |
علمی-ترویجی 7 |
الف 6 |
ج 2 |
-
31.
نویسنده : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ قوام شهیدی، سید سعید ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»بهار 1396 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 141 تا 158 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیکسب دانشنوآوری های بنیادیظرفیت جذب ادراک شده
-
32.
نویسنده : حمیدی زاده، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ سلطانی نژاد، نیما ؛ رشید، علی اصغر ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره جدید - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 125 تا 142 )
کلیدواژه ها:قضاوت اخلاقیقصد خریدتناسب برند علتانس با علتاهمیت علتالگوی SOR
-
33.
نویسنده : نظری، محسن ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ طباطبایی، سید مهدی ؛
مجله:تحقیقات اقتصادی»بهار 1396 - شماره 118 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 215 تا 243 )
کلیدواژه ها:مدل جاذبهپنل دیتاپیش بینی تقاضامیراث جهانی یونسکوتقاضای گردشگری
-
34.
نویسنده : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ کیماسی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : احمدی، صلاح ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1395، دوره سوم - شماره 3 ISC (25 صفحه - از 118 تا 142 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکدارینظریه برخاسته از دادههاتبلیغات تلویزیونیاستراتژیهای تبلیغاتی
-
35.
نویسنده : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ رحمانیان، عماد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1395، سال یازدهم - شماره 32 (12 صفحه - از 91 تا 102 )
کلیدواژه ها:صنایع غذاییتحلیل کیفیبازارگراییتبلیغات چاپیکدگذاری دادهها
-
36.
نویسنده : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ رمضانی، سارا ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 259 تا 280 )
کلیدواژه ها:مدل سازی ساختاری تفسیریهویت برندبازار بین بنگاهی (B2B)
-
37.
نویسنده : حمیدی زاده، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ سپاسی، پریسا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 93 تا 114 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندشخصیت آبیشخصیت سبزشخصیت قرمزشخصیت مشتریشخصیتشخصیتبرند اپلبرند اپل
-
38.
نویسنده : کیماسی، مسعود ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ اسماعیلیان، امیربهمن ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها:داده کاویوفاداریخوشهبندیLoyaltyباشگاه مشتریانمشتریمشتریمشتریانمشتریان
-
39.
نویسنده : خادم، فائزه ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ خادمی، مهدی ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1394 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیسبک زندگیوفاداری مشتریخودانگارهکیفیت ادراکیارزش ادراکشده مشتریمشتریمشتریانوفاداریارزش ادراکشدهارزش ادراکی
-
40.
نویسنده : امینی کسبی، حسین ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1394 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 69 تا 96 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندنوسازی لوگونگرش به لوگوشخصیت لوگوطرح لوگو