کلیدواژه تبلیغات دهان به دهان / (83 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حاتمی اقدم، منوچهر ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (18 صفحه - از 216 تا 233 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهاننگرش خریدوفاداری مشتری بانککیفیت بانکتصویر بانک
-
2.
نویسنده : رحمانی، حامد ؛ محمدلو، سعید ؛ دودانگه، سارا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 1 (جلد دوم) (16 صفحه - از 92 تا 107 )
کلیدواژه ها:بازاریابیقوم گراییارزش ویژه برندتبلیغات دهان به دهان
-
3.
نویسنده : ستاره آسمان، سحر ؛ صداقت، سیدجواد ؛ علیزاده راد، رضا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (22 صفحه - از 43 تا 64 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهانمشارکت مشتریعملکرد خدماتخدمات دریافت شده
-
4.
نویسنده مسئول : عباسپور، باقر ؛ نویسنده : آبتین، عبدالعزیز ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1402 - شماره 59 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 220 تا 238 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتقصد خریدتبلیغات دهان به دهانآژانس های مسافرتی
-
5.
نویسنده : صادقی بروجردی، سعید ؛ منصوری، حسین ؛ نویسنده مسئول : بگمرادی، جواد ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1402 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 35 تا 45 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهپوشاک ورزشیدانش برندتبلیغات دهانبهدهانتجربه لذت بخش
-
6.
نویسنده مسئول : چراغی، حامد ؛ نویسنده : گرجی زاده، داود ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1402 - شماره 23 (11 صفحه - از 262 تا 272 )
کلیدواژه ها:مشتریبرندارزش برندتجربه برندتبلیغات دهان به دهان
-
7.
نویسنده : بخشایش، ریحانه السادات ؛ کاظمی، علی ؛ نویسنده مسئول : محمد شفیعی، مجید ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 25 تا 42 )
کلیدواژه ها:رضایت گردشگرتبلیغات دهانبهدهانقصد بازدید مجددنیتهای رفتاریهویتیابی برند مقصدکیفیت برند مقصد
- 8.
-
9.
نویسنده : مطلبی کیا، سید محمدرضا ؛ کمالی اردکانی، محمود ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (13 صفحه - از 2238 تا 2250 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتارزش ویژه برندتبلیغات دهان به دهانتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیقصد خرید مصرف کننده
-
10.
نویسنده : میرمحمدیان توتکله، سید فرشید ؛ نویسنده مسئول : قربانی قهفرخی، لیلا ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1401 - شماره 74 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 307 تا 326 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهقصد خریدتبلیغات دهان به دهانورزش الکترونیکمشارکت اجتماعی در ورزش
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (20 مقاله)
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (4 مقاله)
- همایش بین المللی (3 مقاله)