کلیدواژه تصویر برند / (171 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : جوان مرد، حبیب الله ؛ سلطان زاده، علی اکبر ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1388 - شماره 53 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 225 تا 256 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریاعتماد مشتریخرید الکترونیکیتصویر برندویژگی وب سایتمشتریاینترنتوبسایتمشتریاناطلاعاتاعتماد
-
2.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ جندقی، غلام رضا ؛ مولوی، زینب ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1389، سال دوم - شماره 5 (24 صفحه - از 20 تا 43 )
کلیدواژه ها:جوانمردیرفتار شهروندی سازمانیتصویر برندوظیفه شناسیحسن شهروندی
-
3.
نویسنده : باقری، مصباح الهدی ؛ عرفانی فر، اکبر ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 8 ISC (36 صفحه - از 43 تا 78 )
کلیدواژه ها:دانشگاهتصویرتصویر برندبرند سازمانیتصویر سازمانیدانشگاه امام صادق (ص)
-
4.
نویسنده : باقری، مصباحالهدی ؛ نویسنده مسئول : عرفانیفر، اکبر ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 8 ISC (35 صفحه - از 43 تا 77 )
کلیدواژه ها:دانشگاهتصویرتصویر برنددانشگاه امام صادق (ع)برند سازمانیتصویر سازمانی
-
5.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ الهیاری، اشکان ؛ براری، مجتبی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 33 تا 52 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریتصویر برندارزش ویژه برندمدیریت راهبردی برندپیادهسازی راهبرد ایجاد برندشناساییراهبردیمدیریت راهبردیپیادهسازیتصورارزش ویژهارزشتصویر سازمانی
-
6.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریتصویر برندارزش ویژه برندتعهد ارتباطیمشتریارتباط موفق با مشتریهتلارزش ویژهمشتریانبازاریابیخدماتتعهد
-
7.
نویسنده : چیرانی، ابراهیم ؛ روشان، سارا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1391 - شماره 54 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندلوازم خانگیآگاهی برنداستراتژیهای بازاریابی
-
8.
نویسنده : محمودی میمند، محمد ؛ وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ خلیلی یادگاری، مریم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 145 تا 158 )
کلیدواژه ها:تصویر برنددرگیری محصولتیپ شخصیتی مایرزبریگزتمایل خریددانش محصوللپ تاپ وایوتیپ شخصیتیاطلاعاتمصرفکننده
-
9.
نویسنده : Fakharmanesh، Sina ؛ Ghanbarzade Miyandehi، Reza ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»JANUARY 2013, Volume 6 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 145 تا 160 )
کلیدواژه ها:تصویر برندخصومتقصد خریدقومیت گرایی
-
10.
نویسنده : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ محمدی، اسفندیار ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛ سایه میری، کورش ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1392، دوره پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها:توسعه برندتصوير برندارزﻳﺎﺑﻲ ﻧﮕﺮش ﻣﺼﺮفﻛﻨﻨﺪهارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (38 مقاله)
- علمی-پژوهشی (29 مقاله)
- الف (13 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (8 مقاله)
- همایش ملی (6 مقاله)