کلیدواژه رضایت مصرف کننده / (14 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ هرندی، آزین ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندرضایت مصرف کنندهارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندههتلمصرفکنندهوفاداریرفتار کارکنانتناسبصنعت هتلداریارزشهویت
-
2.
نویسنده : بایرامی، ملینا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (10 صفحه - از 124 تا 133 )
کلیدواژه ها:قیمت عادلانهادراک مصرف کنندهرضایت مصرف کنندهدرک قیمتعوامل تاثیر گذار بر قیمت هاقیمتمصرفکنندهدرکرضایت مشتری
-
3.
نویسنده : رضایی، محسن ؛ قزاقی، سید رضا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (14 صفحه - از 1393 تا 1406 )
کلیدواژه ها:تعمیم برند وفاداری مشتریان مدلیابی معادلات ساختاری رضایت مصرف کننده
-
4.
نویسنده : نژاد قنبر، امیر ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (5 صفحه - از 120 تا 124 )
کلیدواژه ها:کیفیترضایت مصرف کنندهاطلاعات بسته بندیمصرفرضایتمصرفکنندگان
-
5.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1395- شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریوفاداری به برندارزش ويژه برندتبريزرضايت مصرف كننده
-
6.
نویسنده : ابراهیمی، حدیث ؛ جوانی، ملیحه ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1395 - شماره 4 (17 صفحه - از 68 تا 84 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیوفاداریتخصص تجاریشناخت مصرفکنندهرضایت مصرفکنندهمشتریمصرفکنندهسازماناطلاعاتمشتریانپژوهشفرضیه
-
7.
نویسنده : صادقی، منصوره ؛ مهرانی، هرمز ؛
مجله:پژوهش اجتماعی»زمستان 1396 - شماره 37 رتبه A (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 57 تا 75 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیارزش ادراک شدهرضایت مصرف کنندهشرکت دلند الکتریک
-
8.
نویسنده : حافظ تقوا، پوریا ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1397 - شماره 40 رتبه B (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:بازاریابیتصویر ذهنیتبلیغات شفاهیرضایت مصرف کنندهنگرش نسبت به خدمت
-
9.
نویسنده : ابراهیمی، سیدعباس ؛ زارعی، عظیم ؛ بهرامی، آیدا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 165 تا 182 )
کلیدواژه ها:جو فروشگاهرضایت مصرفکنندهرفتار خرید مجددسهولت دریافت خدمات
-
10.
نویسنده مسئول : قاسمی، پریا ؛ نویسنده : نجفیان، محمد ؛ اسلامبولچی، علیرضا ؛ رضایی راد، مصطفی ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1398 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 140 تا 153 )
کلیدواژه ها:تجربه مصرفکنندهتلاش عرضه کنندهتلاش مصرفکنندهرضایت مصرفکننده
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- B (2 مقاله)
- A (1 مقاله)