-
1.
نویسنده : جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشنده، قاسم ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 39 تا 66 )
کلیدواژه ها:قصد خریدبرند لوکسمحصولات بدلیمحصولات اصلیتجربه خرید
-
2.
بررسی عوامل موثر و مشکلات شرکت ها در بکارگیری تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکت های صادراتی ایران)
نویسنده : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مهدیه، امید ؛
مجله:دانشور رفتار»دی 1389 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 395 تا 416 )
کلیدواژه ها:اینترنتتجارت الکترونیککسب و کار الکترونیکاینترانتاکسترانتمبادله الکترونیکی دادهشرکت های صادراتی
-
3.
نویسنده : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ صفرزاده، حسین ؛ جاویدی حق، مریم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیرفتار مصرف کنندهفروشگاه های زنجیره ایخردهفروشیارزش خرده فروشی
-
4.
نویسنده : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ قادری، اسماعیل ؛ قائد رحمتی، صفر ؛ اکبری، رضا ؛
مجله:جغرافیا و توسعه»بهار 1389 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 139 تا 156 )
-
5.
نویسنده : جلیلیان، حسین ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ محمودیان، امید ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 41 تا 64 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندفضای سایبریتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیبازنگری آنلایننفوذ بین-شخصیقصد خریدمشتریارزش ویژهمحصول
-
6.
نویسنده : صباغیان، علی ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز 1393 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 55 تا 82 )
کلیدواژه ها:بازاریابیبازاریابی خدماتعناصر بازاریابیبازاریابی سینماسینمافیلممدلپژوهشمدل آمیخته بازاریابیتولیدفروش فیلم
-
7.
نویسنده : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ عالی، صمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 503 تا 518 )
کلیدواژه ها:"بازاریابی رابطه مند""پاسخ های رفتاری مشتریان""چرخه عمر رابطه""کیفیت رابطه"مشتریرابطهبانک
-
8.
نویسنده : نیکو کار، غلامحسین ؛ دیواندری، علی ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 135 تا 151 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهاستراتژی بازاریابی اینترنتیبازار لوازم خانگیاطلاعاتاستراتژیبازاریابیرفتار مصرفکنندگاناینترنتیبازاریابی اینترنتی
-
9.
نویسنده : قاسمی، بهروز ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجله:مدرس علوم انسانی»پاییز 1386 - شماره 52 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 183 تا 206 )
کلیدواژه ها:استراتژی رقابتیاستراتژی تمایزاستراتژی رهبری قیمت تمام شدهاستراتژی تمرکزاستراتژی بهترین شیوه هزینه کردن
-
10.
نویسنده : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بزرگی ماکرانی، صابر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 1 تا 34 )
کلیدواژه ها:قصد خریدنگرش نسبت به محصول جعلیصنعت پوشاکبرند لوکسپوشاکمصرفکنندگان