-
1.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ مرادی، هادی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره جدید - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 59 تا 80 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه نام تجاریتصویر ذهنی کشور مبداکشور تولیدکنندهکشور صاحب نام تجاریمدل سازی معادل
-
2.
نویسنده : کلوشانی، معین ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم ؛ نویسنده مسئول : فیض، داود ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 120 تا 148 )
کلیدواژه ها:همراستایینگاشتشناختیابزارهای بازاریابی رسانههای اجتماعیشرکتهای استارتآپروششناسی سیستم نرمبازاریابی رسانههای اجتماعیبازاریابی
-
3.
نویسنده : فیض، داود ؛ موتمنی، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 13 تا 29 )
کلیدواژه ها:نوآوری بازاریابیرقابت پذیری برندفرصت طلبی فناورانهبرنامه راهبردی صنعت غذایی
-
4.
نویسنده : طاهری، غزاله ؛ فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 153 تا 183 )
کلیدواژه ها:تعامل مشتری با برندفرآیند تجربه مشتری- برندهمتخریبی ارزش برندمشتریمشتریانتعاملاتکدتجربه مشتریفرآیندپلتفرم
-
5.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ اصغری نجیب، مریم ؛ نویسنده مسئول : علی پور، سیما ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 183 تا 206 )
کلیدواژه ها:پلتفرمکسبوکار B2Bبینالمللیسازیدیجیتالاطلاعاتکاربربازارکدشبکه
-
6.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ کاظمی، احمد ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره جدید - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 173 تا 189 )
کلیدواژه ها:تصویر فروشگاهریسک ادراک شدهتبلیغات توصیه ای مثبتتمایل به خرید از برند فروشگاهی
-
7.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ زنگیان، سمیه ؛ اکبرزاده، مرتضی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره جدید - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 117 تا 132 )
کلیدواژه ها:کارآفرینی سازمانیعملکرد مالیقابلیت نوآوریبازارمحوریقابلیت مدیریت
-
8.
نویسنده : کهیاری حقیقت، امین ؛ فیض، داود ؛ آذر، عادل ؛ زارعی، عظیم ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 71 تا 89 )
کلیدواژه ها:صنعت غذاییافول برندافول کیفی و کمّی برنداحیای برند
-
9.
نویسنده : فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ قزوینی، هادی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعملکرد برندسیستم خبره فازیجایگاه برندشرمندگی برند مصرف کنندههم خوانی شخصیت برند و مشتریفازیبهبود عملکردبازارBrandعدد فازی مثلثیپژوهشمشتریان