-
1.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ علوی، محمدرضا ؛ صرافی، امیر ؛
مجله:دانش مدیریت»زمستان 1386 - شماره 79 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 15 تا 32 )
کلیدواژه ها:نام و نشان تجاریکسب و کار الکترونیکوفاداری الکترونیکمشتریالکترونیکمشتریانوفاداریمدلتجارت الکترونیکتجاری
-
2.
نویسنده : طالقانی، غلامرضا ؛ غفاری، علی ؛ حقیقی، محمد ؛
مجله:مدیریت دولتی»بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:عملکرد سازمانیابزارهای مدیریت منابع انسانیآموزش و توسعۀ منابع انسانیجذب منابع انسانیحفظ و نگهداشت منابع انسانیروابط مدیریت و کارکنانکارکنانمدیرانمـدیریت منـابع انسـانی
-
3.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ خلیل، مریم ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز و زمستان 1390، دوره نهم - شماره 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 83 تا 102 )
کلیدواژه ها:ﻣﺤﯿﻂ زﯾﺴﺖﻣﺴﺆوﻟﯿﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺳﺒﺰﻣﺼﺮف ﺳﺒﺰﮐﺎﻻی ﺳﺒﺰ
-
4.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ حسینی، حسن ؛ اصغریه اهری، حامد ؛ آرین، ابوالفضل ؛ دریکنده، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانتاکتیک های بازاریابی رابطه ایکیفیت ارتباطشرکت ایرانسلمشتریمشتریانبازاریابیرضایت مشتریرضایت مشتریانوفاداری مشتریاعتماد مشتری
-
5.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ حقیقی، محمد ؛ عابدی، احسان ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی)»زمستان 1390 - شماره 43 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 53 تا 74 )
کلیدواژه ها:عواملمدل معادلات ساختاریبانکداری اینترنتیتصمیم خرید مشتریان اینترنتی
-
6.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ عطایی سعیدی، سونیا ؛ غفاری، علی ؛
مجله:مدیریت دولتی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 4 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 803 تا 818 )
کلیدواژه ها:مشتریگراییبیمارستان نیکانمشتریگرایی داخلیمشتریگرایی خارجینوآوری راهبردیمشتریمشتریانرضایت مشتریپژوهش
-
7.
نویسنده : ودیعی نوقانی، علی ؛ آقا زاده، هاشم ؛ حقیقی، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (13 صفحه - از 501 تا 513 )
کلیدواژه ها:فروش حضوریترفیع فروشروشهای پیشبرد فروشبیمة مسئولیتبیمهشرکت سهامی بیمة ایراناطلاعات
-
8.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ پهلوانی قمی، معصومه ؛ سعدی، محمدرضا ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1390 - شماره 8 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 63 تا 80 )
کلیدواژه ها:استقلالنیتخلق دانشافزونگینوسان و آشوب خلاق
-
9.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ حقیقی، محمد ؛ الهیاری، اشکان ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:عناصر معنا بخش برندمدیریت استراتژیک برندمعنای برندارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتریشناخت برند
-
10.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ قارلقی، ابراهیم ؛ نیک بخت، فاطمه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 71 تا 90 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبرندسازیامکانات رفاهی سالن هاسالن های همایش و کنفرانسنمایشگاه های بین المللی