-
11.
نویسنده : عسکریان، فریبا ؛ اکبرزاده، بهزاد ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 217 تا 232 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهقصد خرید مجددبرند ورزشی
-
12.
نویسنده : پارسامهر، مهران ؛ اسکندری فرد، امیرمختار ؛ نیک نژاد، محمدرضا ؛ قربانزاده زعفرانی، سید قاسم ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1392 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 115 تا 128 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهتوانایی ادراک شدهحمایت ادراک شده
-
13.
نویسنده : اسمعیلی، محسن ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ هنری، حبیب ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1393 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 37 تا 58 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریرفتار مصرفکنندهوفاداریارزش ادراکشدهورزشمدیرانبرنامهریزى
-
14.
نویسنده : مظلوم، جلال ؛ سلطانی، مرتضی ؛ سلطانی نژاد، نیما ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»بهار 1396 - شماره 88 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 111 تا 123 )
کلیدواژه ها:رضایتکتابخانههای عمومیرشتارزش ادراکشدهوفاداری کاربرانخدمات ارائهشده
-
15.
نویسنده : قلی پور، رحمت الله ؛ آقازاده، هاشم ؛ بخشی زاده، الهه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 157 تا 175 )
کلیدواژه ها:بیمه عمرقصد خرید مجددارزش ادراکشدهارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برند
-
16.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ خلیفه، مجتبی ؛ سمیع زاده، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 184 تا 203 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریارزش ادراک شدهشخصیت برندوفاداری به برندهویت برند
-
17.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ قلی پور، رحمت الله ؛ بخشی زاده، الهه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهوفاداری برندشخصيت برندقصد خريد مجددبيمه عمربیمهشخصیتمشتریوفاداریشرکت بیمه سامانمشتریان
-
18.
نویسنده : تقی زاده، هوشنگ ؛ علی پور، خالد ؛
مجله:زن و مطالعات خانواده»بهار 1395 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 39 تا 55 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهشخصیت برندتعهد به برندکاربران زن تلفنهای همراهتعهدشخصیتمشتریکاربران زن تلفنهای همراهکاربرانمشتریانتعهد مشتریپژوهش
-
19.
نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ جبارزاده، بهرام ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1390 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهبازار خاکستریریسک ادراک شدهآگاهی قیمتریسکقیمتتمایل به خریدمصرفکنندگانارزش
-
20.
نویسنده : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ اجلی، امین ؛ رضائی، داود ؛ نصیری، مهری ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:بانککیفیت خدماتارزش ادراک شدهارزش ویژه برندقصد خریدترجیح برندمشتریقصد خرید مشتریانمشتریانصنایعترجیحارزش ویژه