-
1.
نویسنده : زاهدی، فاطمه ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 347 تا 368 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندنگرش به تبلیغتاییدکننده مشهورقصد خرید مصرفکنندهنگرشپژوهش
-
2.
نویسنده : اسدی، علی ؛ خزائی پول، جواد ؛ توکلی، هدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریمشتریانارزش ادراک شدهنگرش به برندتناسب شخصیت برند
-
3.
نویسنده : شاکری، سارا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ غفاری، فرهاد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 99 تا 118 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندنگرش به تبلیغاتنوع محصولجاذبه تبلیغاتیشیوة نمایشدرگیری ذهنی محصولتبلیغاتهیجانیمحصولنگرش
-
4.
نویسنده مسئول : شیرخدایی، میثم ؛ نویسنده : عابدین، بهاره ؛ حسین زاده آهنگر، امیر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 68 تا 93 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتنگرش به برندقصد خریدافراد مشهورقدرت ستارهمصرفکنندگاننگرشاعتمادپژوهش
-
5.
نویسنده مسئول : غفوریان شاگردی، امیر ؛ نویسنده : بهبودی، امید ؛ مومن، مصطفی ؛ هوشیار، وجیهه ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1400 - شماره 13 رتبه ب (وزارت علوم (18 صفحه - از 129 تا 146 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندبیگانه گرایی مصرف کنندهقصد خرید محصولات خارجیتصویر کشور تولید کننده
-
6.
نویسنده : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ کریمی میبدی، احسان ؛ بابایی میبدی، حمید ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»تابستان 1398 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 253 تا 277 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندقصد خریدنگرش نسبت به تبلیغاتتایید کننده مشهور
-
7.
نویسنده : کلدانی، سمانه ؛ قائدامینیهارونی، عباس ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1400 - شماره 8 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 143 تا 165 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندآگاهی از برندعملکرد برندشهرت برندامضای برند
-
8.
نویسنده مسئول : شکرچی زاده، زهرا ؛ نویسنده : ولیخانی، زهرا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 157 تا 176 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندرسانههای اجتماعینگرش به تبلیغقصد خرید آنلایناینستاگراماینفلوئنسرهانگرشاینفلوئنسر