-
1.
نویسنده : مترجم، کیومرث ؛ نویسنده مسئول : نیاکان، لیلی ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار 1400 - شماره 141 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 88 تا 120 )
کلیدواژه ها:مدل سرکوالرضایتمندی مشتریادراکاتانتظارات
-
2.
نویسنده : طوسی، محمد علی ؛ شفیعا، سپیده ؛ نویسنده مسئول : سادات رسول، سیدمهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت صنعتی»بهار 1400 - شماره 41 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 271 تا 293 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتجربه مشتریخرید مجددفرایند خریدخردهفروشی آنلاین
-
3.
نویسنده : ترابی، محمدامین ؛ نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (46 صفحه - از 13 تا 58 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتخفیفمتنکاویخریدهای الکترونیکینظرات مشتریانهـامشـتریانبـهخریــدمشــتریانخریـد
-
4.
نویسنده مسئول : رضایی، حمید ؛ نویسنده : زمانی، مهسا ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1400 - شماره 142 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 134 تا 158 )
کلیدواژه ها:سازگاریرضایت مشتریوفاداری به برندویژگیهای شخصیتی برندمشتریمشتریانبیمه ایرانویژگیهای شخصیتی
-
5.
نویسنده مسئول : لاجوردی، سمانه ؛ نویسنده : کریمی، هدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1401- شماره 51 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 289 تا 314 )
کلیدواژه ها:رهبریعملکردرضایت مشتریPerformanceمسئولیت اجتماعی شرکتیLeadershipcustomer satisfactionCorporate Social Responsibilityفرهنگ مسئولیت اجتماعی شرکتیCorporate social responsibility culture
-
6.
نویسنده : خورشیدی ماسوله، امین ؛ اکبری، محسن ؛ کاظمی نیا، آزاده ؛
مجله:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»تابستان 1400 - شماره 63 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 291 تا 317 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد به برندرسانههای اجتماعیبشارت برندادغام در جامعه برندی
-
7.
نویسنده مسئول : اخوان خرازیان، مریم ؛ نویسنده : درمنکی فراهانی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 239 تا 277 )
کلیدواژه ها:تعهدبازاریابی داخلیکیفیت خدمات ارائهشدهکارکنانکیفیت ارائۀ خدماتهتلخدماتتعهد سازمانی و رضایت شغلیکیفیت خدمات
-
8.
نویسنده : جاویدمؤید، محسن ؛ افشارکاظمی، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : طلوعی اشلقی، عباس ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»پاییز 1400 - شماره 62 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (43 صفحه - از 24 تا 66 )
کلیدواژه ها:پویایی سیستمرضایت مشتریبازار تلفن همراهگسسته پیشامدشبیه سازی ترکیبیشبیه&rlm؛ سازی ترکیبی
-
9.
نویسنده : حسن زاده، محمد ؛ حاصلی، داوود ؛ محرابی، نازیلا ؛ نویسنده مسئول : محمودی، حمیدرضا ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»زمستان 1401- شماره 29 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 361 تا 379 )
کلیدواژه ها:ایرانکتابخانههای عمومیرضایت مشتریمدل کانوتجزیه و تاثیر عملکرد نامتقارن
-
10.
نویسنده : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ نویسنده مسئول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 177 تا 209 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریرفتار مصرفکنندههـابــرنـانمشـتریهــابـه