موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 81 |
اقتصاد 6 |
علوم اجتماعی 3 |
حسابداری 2 |
اخلاق 2 |
علوم سیاسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 95 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 45 |
ب 23 |
الف 5 |
علمی-ترویجی 3 |
-
31.
نویسنده : خورشیدی، غلامحسین ؛ حاجی پور، بهمن ؛ عزیزی، شهریار ؛ حنظل عیدانی، حمید ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1396 - شماره 83 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 36 تا 66 )
کلیدواژه ها:export performanceexport development(Free Trade Zones (FTZ
-
32.
نویسنده مسئول : عزیزی، شهریار ؛
مجله:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»پاییز 1395 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 65 تا 84 )
کلیدواژه ها:تحلیل تناظرنقشه ذهنیبانک داری خردبانکمشتریبانکداریتسهیلاتبـامشتریانرقابتیبازار
-
33.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ بلاغی اینالو، محمدحسین ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»پاییز و زمستان 1395 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 217 تا 234 )
کلیدواژه ها:انتظاراتدادهکاویتحلیل خوشهایبخشبندیبانکداری موبایلیبانک
-
34.
نویسنده : قره چه، منیژه ؛ روستا، احمد ؛ عزیزی، شهریار ؛ جاویدانی، مسعود ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1395 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتینظریه پردازی داده بنیاداستراتژی فروش برندابعاد استراتژی فروشمحصولات مصرفی تندگردشاستراتژی فروشمشتریبازار
-
35.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ بلورپارسا، محمد رضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 413 تا 432 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندتداعی برندشبکه تداعی های برند
-
36.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ روستاییان، بهناز ؛ قره چه، منیژه ؛ حاجی پور، بهمن ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 39 تا 52 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برنداعتماد به برندشهرت از دیدگاه مشتریتو صیه کلامی توسط دیگرانشهرت بانک از دیدگاه مشتریشهرت بانک از دیدگاه مشتریبانکبانکارزش ویژهارزش ویژه
-
37.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 29 تا 47 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبرقتبلیغات اجتماعیاثربخشی تبلیغات اجتماعی
-
38.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ خراسانی، ویدا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 43 تا 56 )
کلیدواژه ها:رقابت جوییعملکرد فروشجوّ رقابتیمهارت فروشکاربران باجه بانکمهارتکارکنانبانک
-
39.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ حسین آبادی، وحید ؛ بلاغی اینانلو، محمد ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1393 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 419 تا 434 )
کلیدواژه ها:انتظاراتتحلیل خوشه ایبانکداری اینترنتیبخش بندی
-
40.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ شکر زار، صائب ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1393 - شماره 2 ISC (28 صفحه - از 33 تا 60 )