پاییز 1400 - شماره 124 رتبه ب (وزارت علوم)
-
تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی
نویسنده : عباس زاده، محمدرضا ؛ نسیمی، محمد علی ؛ دیده خانی، حسین ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛
(24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها: رسانه های اجتماعی تئوری داده بنیاد تبلیغات دهان به دهان تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی روابط بین فردی برخط
-
نقش الگوهای تبلیغاتی در فضای وب و رسانه های سنتی در اعتمادبخشی به مشتریان شبکۀ بانکی
نویسنده : ثنايی مهر، علی ؛ جعفری، علی ؛ هاشمی، شهناز ؛ نویسنده مسئول : گرانمایه پور، علی ؛
(25 صفحه - از 29 تا 53 )
کلیدواژه ها: تبلیغات اعتماد مشتری رسانة سنتی فضای وب
-
تحلیل نقش شبکه های اجتماعی در مدیریت بحران سیل
نویسنده : تاجیک، فاطمه ؛ عقیلی، سید وحید ؛ نعمتی انارکی، داود ؛ نویسنده مسئول : رحمانزاده، سیدعلی ؛
(26 صفحه - از 55 تا 80 )
کلیدواژه ها: نقش سیل مدیریت بحران شبکههای اجتماعی بهار 98
-
ارزیابی طرح ها در رسانه های ایران از نظر سلامت معنوی براساس نظرهای بینندگان و خبرگان با روش فرایند تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شبکۀ تلویزیونی استان اصفهان)
نویسنده : اقدامی، محبوبه ؛ قلمکاریان، سید محمد ؛ نویسنده مسئول : ارشادی، محمدمهدی ؛
(26 صفحه - از 81 تا 106 )
کلیدواژه ها: ایران رسانه سلامت معنوی اولویت بندی تصمیمگیری
-
تحلیل سلسله مراتبی جایگاه عوامل فضای مجازی موثر بر توسعۀ گردشگری دفاع مقدس؛ با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (Fuzzy AHP)
نویسنده : جوادیه، زهره ؛ شاه منصوری، بیتا ؛ نویسنده مسئول : مجیدی قهرودی، نسیم ؛
(18 صفحه - از 107 تا 124 )
کلیدواژه ها: گردشگری دفاع مقدس مولفه های جنگ نرم تقویت زیرساخت های فناورانه فضای مجازی ایجاد زیرساخت های گردشگری الکترونیک در حوزة دفاع مقدس فضای مجازی
-
بررسی تاثیر نام برندسازی مقصد بر توسعۀ گردشگری روستایی (روستاهای دهستان سراوان، گیلان)
نویسنده مسئول : دوزنده ضیاابادی، فاطمه ؛ نویسنده : باصولی، مهدی ؛ نبیل، اصغر ؛
(22 صفحه - از 125 تا 146 )
کلیدواژه ها: برندسازی مقصد توسعۀ گردشگری پایدار روستاهای دهستان سراوان گردشگری روستایی
-
کاربست نظریۀ استعارۀ مفهومی در فیلم فروشنده: پژوهشی در نشانه شناسی شناختی سینما
نویسنده : مظفری، یوسف ؛ خرمایی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : مولودی، امیرسعید ؛
(28 صفحه - از 147 تا 174 )
کلیدواژه ها: سینما فروشنده استعارۀ مفهومی فرهادی استعارۀ چندوجهی
-
مبانی جرم انگاری معاونت در جرایم سایبری از منظر فقه و حقوق ایران
نویسنده : چیت سازیان، مرتضی ؛ رسایی، محمد ؛ نویسنده مسئول : عباسی لاهرودی، میثم ؛
(18 صفحه - از 175 تا 192 )
کلیدواژه ها: قانون جرایم رایانه ای جرایم سایبری اعانه بر اثم فقه و حقوق ایران مسئولیت کیفری معاون