بهار 1396 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
تبیین عوامل موثر در برندسازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران؛مطالعه موردی شهر شیراز
نویسنده : بافندکار، انوشیروان ؛ کاظمی، فضل اله ؛
(17 صفحه - از 173 تا 189 )
کلیدواژه ها: برندسازی شهری برند شهری بازاریابی شهری
-
عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند
نویسنده : امتی، آزاده ؛ احمدی زاد، آرمان ؛ کفچه، پرویز ؛
(37 صفحه - از 135 تا 171 )
کلیدواژه ها: بازاریابی نوآوری عملکرد بازار برند نوآوری برند
-
ارائه مدل پیشبینی کننده رفتار خریداران برندهای ایرانی با بکارگیری الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی درخت تصمیم: صنعت لوازم خانگی برقی
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ سیاه سرانی کجوری، محمد علی ؛
(28 صفحه - از 107 تا 134 )
کلیدواژه ها: الگوریتم ژنتیک درخت تصمیم برند ایرانی لوازم خانگی برقی
-
بررسی تاثیر هویت برند خدماتی بر افتخار به برند با میانجی گری تعهد به برند و رفتار شهروندی برند ( بیمارستان های آریا و 22 بهمن شهر مشهد)
نویسنده : شیرازی، علی ؛ صادقی، فرشته ؛
(28 صفحه - از 79 تا 106 )
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی برند تعهد برند هویت برند خدماتی افتخار به برند
-
تاثیر چابکی سازمانی و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر برند
نویسنده : محمدشفیعی، مجید ؛ احمدزاده، سمیه ؛
(38 صفحه - از 41 تا 78 )
کلیدواژه ها: چابکی سازمانی تصویر ذهنی برند مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت شرکتهای حملونقل ریلی
-
گفتمان کاوی الگوهای ذهنی خریداران محصولات جعلی برندهای لوکس بر مبنای روش شناسی کیو
نویسنده : خداداد حسینی، سید حمید ؛ نجات، سهیل ؛ هاشمی، مسلم ؛
(28 صفحه - از 13 تا 40 )
کلیدواژه ها: الگوهای ذهنی روششناسی کیو برندهای لوکس بدلی خریداران برندهای بدلی