تابستان 1396 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
بررسی تأثیر میزان تقلید، نوع تقلید و نقش زبان برند در تشخیص تقلید از برند اصلی
نویسنده : صدیقی، حامد ؛ اکبری، محسن ؛ کاظمی نیا، آزاده ؛
(32 صفحه - از 11 تا 42 )
کلیدواژه ها: برند تقلیدی زبان برند نوع تقلید تشخیص تقلید از برند اصلی میزان تقلید
-
اثر بستهبندی و خاستگاه برند بر ترجیح محصولات کشاورزی با رویکرد پژوهش تجربی
نویسنده : علوی، سید مسلم ؛ موسوی حقیقی، سید محمد هاشم ؛
(26 صفحه - از 43 تا 68 )
کلیدواژه ها: محصولات کشاورزی بستهبندی ترجیحات مشتری خاستگاه برند
-
طراحی مدل برند آفرینی شهری ورزشی با رویکرد نظریه داده بنیاد
نویسنده : نوری خان یوردی، میثم ؛ کلاته، معصومه ؛
(36 صفحه - از 69 تا 104 )
کلیدواژه ها: بازاریابی مکان نظریه داده بنیاد برند آفرینی شهری ورزشی
-
شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملّی بر جذب کارآموزان بینالمللی دارای قصدِکارآفرینانه ( مطالعۀ موردی: مرکز آیسک ایران)
نویسنده : رضوانی، مهران ؛ گودرزی، کبری ؛ مشهدی فراهانی، امیر ؛
(26 صفحه - از 105 تا 130 )
کلیدواژه ها: قصد کارآفرینانه شاخص برند ملی تداعی معانی برند ملی کارآموز بینالمللی و آیسک
-
بررسی تاثیر شفافیت درکشده از عملکرد، تجربهی برند و شهرت سازمانی، بر خشنودی مشتریان
نویسنده : شیرازیان، زهرا ؛
(40 صفحه - از 131 تا 170 )
کلیدواژه ها: شهرت سازمانی شفافیت درکشده تجربهی برند خشنودی مشتریان
-
فراتحلیل عوامل موثر بر قصد خرید محصولات سبز (مورد مطالعه: پژوهشهای انجام گرفته در ایران)
نویسنده : بخشنده، قاسم ؛ کاظمی، علی ؛
(28 صفحه - از 171 تا 198 )
کلیدواژه ها: فراتحلیل قصد خرید محصولات سبز قصد خرید سبز