Summer 2016 - Number 14
-
نویسنده : Eskandari، Mehrdad ؛ نویسنده مسئول : Abbasnasab، Sedigheh ؛
(8 صفحه - از 89 تا 96 )
کلیدواژه ها:EFL learnersGrammar learningCollaborative form-focused activityplanned form-focused activityincidental form-focused activity
-
نویسنده : Gholami، Hamid ؛ Abdipoor، Neda ؛
(15 صفحه - از 107 تا 121 )
کلیدواژه ها:EFL learnerslearning strategieslearning activitiesautonomous learnernon-autonomous learnersnon-autonomous learners, learning strategies, learning activities, EFL learners
-
نویسنده : Ghorbanzadeh، Azadeh ؛ نویسنده مسئول : Rezaie، Ghafour ؛
(10 صفحه - از 97 تا 106 )
کلیدواژه ها:burnoutperfectionismEfficacyEnglish language teacher
-
نویسنده : Zamani، Roya ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
(20 صفحه - از 69 تا 88 )
کلیدواژه ها:PerceptionEnglish Language Teaching (ELT)pedagogyeffective teacher
-
نویسنده : Mohebbi، Fariba ؛ Azarnoosh، Maryam ؛ Abdolmanafi Rokni، Seyed Jalal ؛
(21 صفحه - از 47 تا 67 )
کلیدواژه ها:Writing AbilityanxietyEFL learnerswriting complexity
-
نویسنده : Adelnia، Rezvan ؛ نویسنده مسئول : Salehi، Hadi ؛
(11 صفحه - از 35 تا 45 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionGenre AnalysisIranian EFL learnersGenregenre-based instructiongenre move
-
نویسنده مسئول : Chaft Shaatti، Kamal ؛ نویسنده : Zainon Hamzah، Zaitul Azma ؛ Md Rashid، Sabariah ؛ Hajimaming، Pabiyah ؛
(11 صفحه - از 11 تا 21 )
کلیدواژه ها:LossMu’allaqatGainsocio-cultural implicit meaning