Sammer 2022 - Number 41 رتبه A (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : Rezaei، Roshanak ؛ Azizmalayeri، Faramarz ؛ Bayati، Abbas ؛ Ahmadi، Hossein ؛
(11 صفحه - از 11 تا 21 )
کلیدواژه ها:Inferential ComprehensionInternational Reading Comprehension AssessmentReorganizational Comprehension
-
نویسنده : Sohrabi، Masoumeh ؛ Siahpoosh، Hossein ؛ Mahmoudi، Asgar ؛
(14 صفحه - از 23 تا 36 )
کلیدواژه ها:cognitive styleMotivational Scaffoldingself-determinationlearning achievementfield-dependentfield-independent learnersfield-dependent/field-independent learnersfield-dependent/field-independent learners
-
نویسنده مسئول : Jamoliddinova، Nilufar ؛ نویسنده : Kuchkarova، Yana ؛
(11 صفحه - از 37 تا 47 )
کلیدواژه ها:ContentProcessTeacher’s PerceptionDifferentiated instructions
-
نویسنده : Nasimfar، Mohammad ؛ Mohammadnia، Zhila ؛ نویسنده مسئول : Gholami، Javad ؛
(12 صفحه - از 65 تا 76 )
کلیدواژه ها:EFL Teacherssustainable learningtop teaching models
-
نویسنده مسئول : Baghaei، Sogand ؛ نویسنده : Baghaei، Samira ؛
(13 صفحه - از 89 تا 101 )
کلیدواژه ها:genderCreativityAdvanced EFL LearnersGrammar Learning Strategies
-
نویسنده : Shobeiry، Maria ؛ Baktash، Narges ؛
(13 صفحه - از 103 تا 115 )
کلیدواژه ها:Language Assessment LiteracyESP assessment patternsformative classroom assessmentculturally appropriate assessmentmultilevel classroom assessment
-
نویسنده : Forghani، Nazanin ؛ Hadipour Fard، Ehsan ؛ نویسنده مسئول : Bavali، Mohammad ؛
(20 صفحه - از 117 تا 136 )
کلیدواژه ها:Exploratory Factor AnalysisReflection-for-ActionFactor extractionSuitability of data
-
نویسنده : Razavi، Seyede Nastaran ؛ Salehi، Hadi ؛ Fotovatnia، Zahra ؛ نویسنده مسئول : Tabatabaei، Seyed Omid ؛
(13 صفحه - از 137 تا 149 )
کلیدواژه ها:Personality traitsLearning StylesReading Proficiencyonline courses
-
نویسنده : Rahimi Esfahani، Fariba ؛
(13 صفحه - از 151 تا 163 )
کلیدواژه ها:Language Proficiencycritical thinkingSelf-efficacyTest-Taking Strategies