-
11.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ جندقی، غلام رضا ؛ خلیل، مریم ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1391 - شماره 108 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 71 تا 96 )
کلیدواژه ها:بیمه عمرروش های فروشفروش مشاوره ایفروش مشارکتی
-
12.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ قلی پور، رحمت الله ؛ بخشی زاده، الهه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهوفاداری برندشخصيت برندقصد خريد مجددبيمه عمربیمهشخصیتمشتریوفاداریشرکت بیمه سامانمشتریان
-
13.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ حقیقی، محمد ؛ ابراهیمی، الهام ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره جدید - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 111 تا 136 )
کلیدواژه ها:فشار زمانیابعاد بصری بسته بندیابعاد اطلاعاتی بسته بندیسطح اشتیاق به محصولاطلاعاتآزمونخریدارانمصرفکننده
-
14.
نویسنده : منوریان، عباس ؛ آقا زاده، هاشم ؛ شهامت نژاد، مینا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره چهارم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 129 تا 146 )
کلیدواژه ها:نگرش سیستمیتفکر استراتژیکتفکر در زمانپیشروی براساس رویکرد علمیفرصتطلبی هوشمندانهعزم استراتژیک
-
15.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1387 - شماره 46 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 89 تا 118 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیرقابت پذیریشایستگی اطلاعاتیمزیت رقابتی پایدارشایستگی ارتباطیشایستگ یهای عملیاتیشایستگیاینترنتیفناوری اطلاعات و ارتباطاتکاربرد فناوری اطلاعاتسازمانبنگاهبازارهای اینترنتی
-
16.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ روشن دل اربطانی، طاهر ؛ بانی فاضل، سماء ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»تابستان 1394 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 25 تا 36 )
-
17.
نویسنده : حیدری، علی ؛ آقا زاده، هاشم ؛ والی پور، علیرضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره ششم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 455 تا 474 )
کلیدواژه ها:هوشمندی رقابتیسرمایۀ انسانی: بازارگراییتوان مدیریت دانشجهتگیری راهبردیصادراتمدلاطلاعاتسازمانپژوهش
-
18.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ نیکو کار، غلامحسین ؛ نهاوندیان، محمد ؛ آقا زاده، هاشم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1387، دوره اول - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 39 تا 54 )
کلیدواژه ها:بازارگراییبازاربنگاهمشتری
-
19.
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرفکننده با برند، هویت پذیری مصرفکننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ جعفری، عماد ؛ اسمعیلی، حسین ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 17 تا 40 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریبرندقصد خرید مجددتمایل به پرداختBrandشخصیت برندشخصیت مشتریانهویت پذیری مصرفکننده از برند
-
20.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ مهرنوش، مینا ؛ استیری، مهرداد ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1390 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:بازاریابی الکترونیکیاستراتژی بازاریابی الکترونیکیزیرساختهای بازاریابی الکترونیکی و پیادهسازی بازاریابی الکترونیکیروشهای بازاریابی الکترونیکی