کلیدواژه رضایت و وفاداری مشتری / (11 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : تکه ئی، عبدالقادر ؛ نویسنده : چقر، محمد ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1402 - شماره 45 (10 صفحه - از 81 تا 90 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداری مشتریانتصویر برنداعتماد برندکیفیت محصولمشتریرضایت مشتریمشتریاناعتمادتصویررضایت و وفاداری مشتری
-
2.
نویسنده مسئول : اکبری، جواد ؛ نویسنده : موسوی زاده، سید رضا ؛ سیدی، سید ایمان ؛
مجله:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 15 (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:سفارشی سازیرضایت و وفاداری مشتریاستانداردسازی خدماتمشتریاستانداردسازیمشتریانخدماتوفاداری مشتریسفارشی سازی خدمات
-
3.
نویسنده : پناهی، منصور ؛ رمضانی راد، فرزاد ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 3 (19 صفحه - از 138 تا 156 )
کلیدواژه ها:داده کاویخوشهبندیباشگاه مشتریانرضایت وفاداریمشتریاطلاعاتمشتریانرضایت و وفاداری مشتری
-
4.
نویسنده مسئول : وانی شجاع، نوشین ؛ نویسنده : فتاحی، مجید ؛
مجله:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تیر 1400 - شماره 6 (7 صفحه - از 71 تا 77 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریبازاریابی سبزرضایت و وفاداری مشتری
-
5.
نویسنده : غفوری آغمیونی، سمانه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 33 (جلد سوم) (12 صفحه - از 81 تا 92 )
کلیدواژه ها:رضایت و وفاداری مشتریدرک سهولت استفاده و امنیتدرک مفید بودن در مشتریاناعتماد مشتریان به سایت بانکداری الکترونیک
- 6.
-
7.
نویسنده مسئول : ارشاد، سحر ؛ نویسنده : جریده، نازنین ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (10 صفحه - از 75 تا 84 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمشتریگراییرضایت و وفاداری مشتریخدمتگراییفروشگاه هایپراستار
-
8.
نویسنده : طالقانی، محمد ؛ فلاح حسن پور، فروزش ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»زمستان 1393، سال سوم - شماره 3 و 4 (8 صفحه - از 1 تا 8 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیانتظاراتکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهرضایت و وفاداری مشتریانعملکرد مدیریت ارتباط با مشتریانمشتریمشتریانرضایت مشتریبانکوفاداری مشتری
-
9.
نویسنده : شاهین، آرش ؛ صنایعی، علی ؛ رضایی، محمد صادق ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»بهار و تابستان 1393 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 125 تا 142 )
کلیدواژه ها:تحلیل پوششی دادههابانککاراییوفاداری به برندمشتریرضایت و وفاداری مشتریمشتریانصادراترضایت مشتریاندازهگیری کارایی
-
10.
نویسنده : دهقانی سامانی، نسترن ؛ زمانی مقدم، افسانه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 155 تا 168 )
کلیدواژه ها:مدلمشتریصنعت خودرووفاداریLoyaltyشاخص رضايتmodelcustomerرضایت مشتریشاخصشاخص رضایت مشتریرضایت و وفاداری مشتریکیفیتسنجش