کلیدواژه وفاداری مشتری / (283 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : فلاح تفتی، حامد ؛ نویسنده مسئول : دوستی ایرانی، مهناز ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1401 - شماره 58 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 137 تا 161 )
کلیدواژه ها:گردشگریشبکه اجتماعیوفاداری مشترینگاشت شناختی فازیتعامل آنلاینتعاملوفاداریشبکه اجتماعی اینستاگراممشتریانتعامل آنلاینپژوهش
-
42.
نویسنده : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ نویسنده مسئول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 177 تا 209 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریرفتار مصرفکنندههـابــرنـانمشـتریهــابـه
-
43.
نویسنده : حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ اسدالله، مهسا ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1401 - شماره 26 رتبه B (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 16 تا 30 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعیعملکرد کارکنانکیفیت ادراک شده خدمات
-
44.
نویسنده : رضايي، فاطمه ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 56 (13 صفحه - از 123 تا 135 )
کلیدواژه ها:مشارکتوفاداری مشتریتعلق به برنداعتماد مشتری به برندمشتریتعلقمشتریان
-
45.
نویسنده : صادق زاده، مجید ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (جلد اول) (7 صفحه - از 1 تا 7 )
کلیدواژه ها:زیرساختبانکداری الکترونیکوفاداری مشتری
-
46.
نویسنده : فلاح تفتی، حامد ؛ نویسنده مسئول : دوستی ایرانی، مهناز ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1401 - شماره 58 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 137 تا 161 )
کلیدواژه ها:تعامل آنلاینگردشگریشبکه اجتماعیوفاداری مشترینگاشت شناختی فازیتعاملوفاداریشبکه اجتماعی اینستاگراممشتریانتعامل آنلاینپژوهش
-
47.
نویسنده : غلامی حسن آبادی، سهیلا ؛
مجله:پژوهش در علوم، مهندسی و فناوری»تابستان 1401 - شماره 27 (11 صفحه - از 63 تا 73 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتبرند خدماتارزش مشتری و وفاداری مشتریمشتریارزش مشتریارزش مورد انتظار مشتریوفاداری مشتریتصویرادراک مشتری
-
48.
نویسنده : جلوداری، مهدی ؛ نیکنام، منوچهر ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1401 - شماره 11 (12 صفحه - از 113 تا 124 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبررابطه فروشنده و برندعملکرد خدمات فروشندهدانش برند مدیراشاعه دانش استراتژیککارکنانمدیر
-
49.
بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری (مورد مطالعه: صنایع لبنی اصفهان)
نویسنده : غلامی حسن آبادی، سهیلا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (15 صفحه - از 137 تا 151 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریدانش مشتریارزش مشتریمدیریت دانش مشتریمشتریمشتریاندانشاطلاعاتارزشارزش مشتری و وفاداری مشتری
-
50.
نویسنده : آرزم، مهسان ؛ نویسنده مسئول : اخباری آزاد، مینا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (28 صفحه - از 836 تا 863 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریارزش ویژه نام تجاریرسانه های اجتماعیتصویر نام تجاریهاکوپیانبازاریابی رسانه های اجتماعیگرادمشتریارزش ویژه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (68 مقاله)
- ب (42 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
- ج (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (7 مقاله)
- همایش ملی (3 مقاله)