کلیدواژه customer satisfaction / (251 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : بیاتی، محمد مهدی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (17 صفحه - از 2 تا 18 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاناعتماد آنلاینبازاریابی رابطه مند آنلاین
-
12.
نویسنده : بهرامی، رضا ؛ راستین پور، فاطمه ؛ رضوی خبیر، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (14 صفحه - از 39 تا 52 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتری
-
13.
نویسنده : صالحی، نعمان ؛ حقیقت منفرد، جلال ؛ کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : مهرمنش، حسن ؛
مجله:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1402 - شماره 54 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 182 تا 205 )
کلیدواژه ها:حفظ مشتریفینتک های مالیسامانه بام بانک ملی ایرانرضایت مشتریمشتریفین تکبانک ملی ایرانمشتریانبانکرضایت مشتریان
-
14.
نویسنده : نصیری مستان آباد، مصطفی ؛ نوروزی، حسین ؛
مجله:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 13 (14 صفحه - از 37 تا 50 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبازاریابی رابطه مندکیفیت رابطهبانک سپهنگهداری مشتریان
-
15.
نویسنده : قاسمیان صاحبی، علی ؛ کرد حیدری، راحیل ؛ آقایی، محمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین 1402، دوره چهارم - شماره 1 (19 صفحه - از 21 تا 39 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعملکرد سازمانیصنعت خرده فروشیمدیریت کلان دادههاروش اثباتگراییاطلاعاتپژوهشروش
-
16.
نویسنده : ترابی، محمدامین ؛ نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (46 صفحه - از 13 تا 58 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتخفیفمتنکاویخریدهای الکترونیکینظرات مشتریانهـامشـتریانبـهخریــدمشــتریانخریـد
-
17.
نویسنده : نوحه خوان مدبر، پروانه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (21 صفحه - از 1495 تا 1515 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ویژه برندتجربه حسی برندتعهد موثر مشتریهمدلی کارکنان
-
18.
نویسنده : Salehzadeh، Reza ؛ AdelPanah، Arash ؛ نویسنده مسئول : Mirmehdi، Seyed Mehdi ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 138 تا 163 )
کلیدواژه ها:Service QualityE-trustcustomer satisfactionbrand lovecustomer loyalty
-
19.
نویسنده : Rajabi Asli، Mahrokh ؛ Khodamoradpoor، Mozhgan ؛ Hosaini، Rashad ؛ نویسنده مسئول : Yektayar، Mozafar ؛
مجله:Sports Business»Spring 2023 - Number 6 (21 صفحه - از 49 تا 69 )
کلیدواژه ها:Loyaltyconfidencecustomer satisfactionCustomer Lifetime Valuecustomer behavior
-
20.
نویسنده : سعیدی، مهدی ؛ محبی، سراج الدین ؛ باقری، مهدی ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (19 صفحه - از 3981 تا 3999 )
کلیدواژه ها:بهبود عملکردسیستم هوشمندگمرکخرسندی مشتریانمشـتریمشـتریانمدلرضـایت مندی مشـتریانسـازمانسـیسـتممتغیرهایعملکردرضـایترضـایت مشـتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (47 مقاله)
- علمی-پژوهشی (30 مقاله)
- A (13 مقاله)
- الف (12 مقاله)
- B (11 مقاله)
- بین المللی (8 مقاله)
- ج (5 مقاله)
- د (3 مقاله)
- A+ (3 مقاله)
- C (2 مقاله)