کلیدواژه customer satisfaction / (251 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده : خلفی، سپیده ؛ بو به رژ، رضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (17 صفحه - از 395 تا 411 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیرضایت مشتریانفروشندهوفاداری مشتریاناعتماد مشتریان
-
32.
نویسنده : حکیم فعال، لعیا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (14 صفحه - از 651 تا 664 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیشهرت برندخلق مشترک ارزشقصد خرید آنلاین
-
33.
نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده : ناصحی فر، وحید ؛ محمدیان، محمود ؛ کیایی، مهدی ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 23 تا 43 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریصنعت خودروتحلیل مضمونمدیریت تجربه مشتریمدل مدیریت تجربه مشتری
-
34.
نویسنده : حاج کاظم کاشانی، نسیم ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1401 - شماره 11 (16 صفحه - از 23 تا 38 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتعهد عاطفیرضایت مشتریاعتماد مشتری
-
35.
نویسنده مسئول : Ahmadimanesh، Monireh ؛ نویسنده : Helaliyan، Mohammad Hossein ؛
مجله:Systems Thinking in Practice»October 2022, Volume 1 , Issue 2 (24 صفحه - از 89 تا 112 )
کلیدواژه ها:ANPDEMATELlifestylecustomer satisfactionKano Modelmarket segmentationVALS model
-
36.
نویسنده مسئول : مروتی شریف آبادی، علی ؛ نویسنده : عندلیب اردکانی، داوود ؛ برزگربفرویی، فایزه ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1401 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 36 تا 61 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریپایدارمدیریت زنجیره تامین مهماننوازی
-
37.
نویسنده : معطر، علی ؛ قاسمی، حمید ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، صدیقه ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (27 صفحه - از 160 تا 186 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتService Qualityرضایتمندی مشتریsocial mediaتمایل حضور مشتریCustomers' Behavioral intentionرسانه اجتماعیcustomer satisfaction
-
38.
نویسنده : Zainol، Suraya ؛ Hassan، Sallaudin ؛ Mohd Noor، Nor Azila ؛ نویسنده مسئول : Shamsudin، Mohd Farid ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Autumn 2022 - Number 63 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 142 تا 152 )
کلیدواژه ها:Service Qualitycustomer satisfactionSystem QualityChatbots
-
39.
نویسنده : عزیززاده، علی ؛ شیری، نعمت اله ؛ نویسنده مسئول : مهدیزاده، حسین ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1401 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 205 تا 228 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیرضایت مشترینیت رفتاریمسئولیت اجتماعی
-
40.
نویسنده : عارفی، امین ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : فتحی، محمدرضا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1401- شماره 115 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 67 تا 83 )
کلیدواژه ها:عملکردکاراییرضایت مشتریتدارکات الکترونیکیبخشبندی راهبردی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (47 مقاله)
- علمی-پژوهشی (30 مقاله)
- A (13 مقاله)
- الف (12 مقاله)
- B (11 مقاله)
- بین المللی (8 مقاله)
- ج (5 مقاله)
- د (3 مقاله)
- A+ (3 مقاله)
- C (2 مقاله)