کلیدواژه customer satisfaction / (251 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
نویسنده : کربلائی حسنی، حمید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (16 صفحه - از 1332 تا 1347 )
کلیدواژه ها:رضایت ارباب رجوعکیفیت انجام کاراهداف رفتار سازمانیکارکنانمشتریرضایت مشتریکیفیتسازمانشهرداری
-
52.
نویسنده : جمشیدی، بهنام ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (15 صفحه - از 1658 تا 1672 )
کلیدواژه ها:بانک کشاورزیکیفیت خدماترضایت مشتریانمسئولیت پذیری اجتماعیفراشبندرضایت مشتریبانکمسئولیت
-
53.
نویسنده : ربیعه، سجاد ؛ رضاییان، علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 95 تا 109 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعملکرد مالیتعهد مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیبانکهای خصوصی استان خوزستان
-
54.
نویسنده : قباخلو، مهرگان ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ البرزی، محمود ؛ نویسنده مسئول : رجب زاده قطری، علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1401، دوره دوازدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 163 تا 189 )
کلیدواژه ها:شخصیسازیعقیده مشتریرضایت مشتریسیستم توصیهگرخدمات بانکی
-
55.
نویسنده مسئول : کیانی، محمد سعید ؛ نویسنده : نظری، لیلا ؛ شهبازپور، لیلا ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1401 - شماره 10 (25 صفحه - از 64 تا 88 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریزیبایی شناختیاماکن آبیمدیریت اماکن
-
56.
نویسنده مسئول : خسروانجم، داود ؛ نویسنده : کشانچی، بهزاد ؛ احمدی افشار، سیدمهدی ؛ پورقلی، امیر ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 53 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 71 تا 90 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریرضایت مشتریریسک های راهبردیمدلسازی ساختاری تفسیریریسکبانکراهبردیمدلشاخصاطلاعاتفناوری اطلاعات
-
57.
نویسنده مسئول : پورسلیمی، مجتبی ؛ نویسنده : بیات، سمانه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 209 تا 232 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریقصد مجدد خریدتجربه مشتری از خرید برخط
-
58.
نویسنده : شفیعی، علی ؛ نویسنده مسئول : جمشیدی، مینا ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1401- شماره 51 رتبه A (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 41 تا 52 )
کلیدواژه ها:مدل سرکوالعوامل ملموسقابلیت اطمینان رضایت مشتریان و کیفیت خدماتمشتریخدماتکیفیت خدماتمشتریان
-
59.
نویسنده : خانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 85 تا 101 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریکیفیت خدمات الکترونیکیرفتار مشتریان در خریدهای آنلاین
-
60.
نویسنده مسئول : صابری، زهرا ؛ نویسنده : سمیعی نصر، محمود ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (15 صفحه - از 1368 تا 1382 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیرضایت مشتریانوفاداری مشتریانبانک دیمشتریوفاداری مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (47 مقاله)
- علمی-پژوهشی (30 مقاله)
- A (13 مقاله)
- الف (12 مقاله)
- B (11 مقاله)
- بین المللی (8 مقاله)
- ج (5 مقاله)
- د (3 مقاله)
- A+ (3 مقاله)
- C (2 مقاله)