کلیدواژه customer satisfaction / (251 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : سمیعی، ابراهیم ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ ترابیان، محسن ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (19 صفحه - از 5426 تا 5444 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریپژوهش ترکیبیفروشگاه زنجیره ایوفاداری به فروشگاهمحرکهای وفاداریفروشگاهفروشـگاهمشـتریوفاداریوفاداری مشـتریپژوهشبررسـیمؤلفه
-
22.
نویسنده : بهرامی، رضا ؛ قاسمی پاشا کلائی، طاهره ؛ نویسنده مسئول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (16 صفحه - از 127 تا 142 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتریرفتار مشارکتی مشتری
-
23.
نویسنده : صفریان سینی، رضا ؛ بهپور، الهام ؛ نویسنده مسئول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (14 صفحه - از 94 تا 107 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانتبلیغات شفاهی مثبتارتباط بین کارکنان و مشتریانکارخانه یکتا فناوری ابریشم مشهد
-
24.
نویسنده : حسن نژاد، فاطمه ؛ سعید نیا، حمید رضا ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (18 صفحه - از 1049 تا 1066 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتجربه مشتریهایپرمارکتقصد بازگشت به فروشگاهمشتریتجربه
-
25.
نویسنده : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریرستورانرویکرد دادهبنیادمشتریکدگذاری
-
26.
نویسنده : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ نویسنده مسئول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشترینانتئوری زمینهایمدل پارادایمیککارکنانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریصنعتیرضایت مشتریانمحصول
-
27.
نویسنده : حسن زاده، محمد ؛ حاصلی، داوود ؛ محرابی، نازیلا ؛ نویسنده مسئول : محمودی، حمیدرضا ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»زمستان 1401- شماره 29 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 361 تا 379 )
کلیدواژه ها:ایرانکتابخانههای عمومیرضایت مشتریمدل کانوتجزیه و تاثیر عملکرد نامتقارن
-
28.
نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده : رمضانی بوشهری، سحر ؛
مجله:اقتصاد کشاورزی و توسعه»زمستان 1401 - شماره 120 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 245 تا 263 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاستان خوزستانارزش ویژه برندخرید مجددمحصول خرماخرماارزش ویژهمحصول
-
29.
نویسنده : فارغ، فهیمه ؛ اولیا، محمد صالح ؛ نویسنده مسئول : زارع مهرجردی، یحیی ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»زمستان 1401 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 1 تا 38 )
کلیدواژه ها:پویاییشناسی سیستمرضایتمندی مشتریدلفی فازیپایداری شرکتی
-
30.
نویسنده مسئول : دهقان نیری، محمود ؛ نویسنده : نوبهار، عماد ؛ هادی زاده رئیسی، محمدرضا ؛ تقوی، مهدی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1401، دوره دوازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 59 تا 83 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش درک شدهقصد خرید مشتریسفارش آنلاین
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (47 مقاله)
- علمی-پژوهشی (30 مقاله)
- A (13 مقاله)
- الف (12 مقاله)
- B (11 مقاله)
- بین المللی (8 مقاله)
- ج (5 مقاله)
- د (3 مقاله)
- A+ (3 مقاله)
- C (2 مقاله)