کلیدواژه customer satisfaction / (251 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده مسئول : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ نویسنده : قدیری، زهرا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 93 تا 117 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریتمایلات رفتاریتفاوت ادراک شده از خریدادراک از قیمت منصفانهقیمت منصفانهمشتریهواپیماییبلیتمشتریان
-
42.
نویسنده مسئول : لاجوردی، سمانه ؛ نویسنده : کریمی، هدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1401- شماره 51 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 289 تا 314 )
کلیدواژه ها:رهبریعملکردرضایت مشتریPerformanceمسئولیت اجتماعی شرکتیLeadershipcustomer satisfactionCorporate Social Responsibilityفرهنگ مسئولیت اجتماعی شرکتیCorporate social responsibility culture
-
43.
نویسنده مسئول : علیپور، وحیده ؛ نویسنده : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ مهری بازقلعه، انیس ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 123 تا 139 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهاعتماد مشتریاناثربخشی ارتباطات
-
44.
نویسنده : توکلی، غلامرضا ؛ حیدری، امید ؛ نویسنده مسئول : فیض عارفی، مجید ؛
مجله:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»پاییز 1401- شماره 11 (22 صفحه - از 316 تا 337 )
کلیدواژه ها:آسیبشناسی سنجش رضایت مشتریبازارهای سازمانیشرکتهای با مشتریان سازمانیرضایت مشتری
-
45.
نویسنده : داداشی جوکندان، علیرضا ؛ فتاحی، مجید ؛ غفاری، علیرضا ؛ امامی، احسان ؛
مجله:کنکاش مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 6 (26 صفحه - از 342 تا 367 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانابعاد مدیریت ارتباط با مشتریتوانمندسازی کارکنان در ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتری
-
46.
نویسنده : تقی پور، اکرم ؛ خندان، محمد ؛ عبدالحمید، مهدی ؛ نویسنده مسئول : اسمعیلی گیوی، محمدرضا ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 279 تا 301 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکتابخانه عمومیمدل کانورضایت کاربرانتحلیل عملکرد تاثیر نامتقارن
-
47.
نویسنده : Sreenath، Dr Sumithra ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»Summer 2022, Volume 19 - Nomber 3 (12 صفحه - از 223 تا 234 )
کلیدواژه ها:customer satisfactionContinuous ImprovementQuality StandardsPerformance driven
-
48.
نویسنده : مرادی، محمد رضا ؛ شافعی، رضا ؛ نویسنده مسئول : صلواتی، عادل ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»تابستان 1401، سال دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 525 تا 540 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریصنعت برقعوامل مداخلهگرعوامل زمینه ایعوامل علّی
-
49.
نویسنده : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ نویسنده مسئول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 177 تا 209 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریرفتار مصرفکنندههـابــرنـانمشـتریهــابـه
-
50.
نویسنده : حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ اسدالله، مهسا ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1401 - شماره 26 رتبه B (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 16 تا 30 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعیعملکرد کارکنانکیفیت ادراک شده خدمات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (47 مقاله)
- علمی-پژوهشی (30 مقاله)
- A (13 مقاله)
- الف (12 مقاله)
- B (11 مقاله)
- بین المللی (8 مقاله)
- ج (5 مقاله)
- د (3 مقاله)
- A+ (3 مقاله)
- C (2 مقاله)