-
1.
نویسنده : جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشنده، قاسم ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 39 تا 66 )
کلیدواژه ها:قصد خریدبرند لوکسمحصولات بدلیمحصولات اصلیتجربه خرید
-
2.
بررسی عوامل موثر و مشکلات شرکت ها در بکارگیری تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکت های صادراتی ایران)
نویسنده : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مهدیه، امید ؛
مجله:دانشور رفتار»دی 1389 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 395 تا 416 )
کلیدواژه ها:اینترنتتجارت الکترونیککسب و کار الکترونیکاینترانتاکسترانتمبادله الکترونیکی دادهشرکت های صادراتی
-
3.
نویسنده : طاعتی، روزا ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ طالقانی، محمد ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 59 تا 98 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیبازاریابی سبزمحصولات ارگانیکوابستگی به برندهـامســئولیت هــای اجتمــاعیبـههــابــهبـا
-
4.
مترجم : ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1373 - شماره 15 ISC (20 صفحه - از 81 تا 100 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتارتقاءبازاریابیرسانههااطلاعاتاستراتژیبازاریابی بینالمللیبازاریابی جهانی
-
5.
نویسنده : ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1372 - شماره 12 ISC (16 صفحه - از 69 تا 84 )
-
6.
نویسنده : نوروزپور، نازنین ؛ ولیبیگی، حسن ؛ دیده خانی، حسین ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجله:راهبرد اقتصادی»بهار 1399، سال نهم - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 39 تا 73 )
کلیدواژه ها:توسعه صادراتتحلیل اهمیت - عملکردصنعت هایتک
-
7.
نویسنده : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ صفرزاده، حسین ؛ جاویدی حق، مریم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیرفتار مصرف کنندهفروشگاه های زنجیره ایخردهفروشیارزش خرده فروشی
-
8.
نویسنده : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ قادری، اسماعیل ؛ قائد رحمتی، صفر ؛ اکبری، رضا ؛
مجله:جغرافیا و توسعه»بهار 1389 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 139 تا 156 )
-
9.
مصاحبه شونده : ناصحی فر، وحید ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ قاسمی، حسن ؛ روستا، احمد ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1386 - شماره 25 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 140 تا 146 )
-
10.
نویسنده : جلیلیان، حسین ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ محمودیان، امید ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 41 تا 64 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندفضای سایبریتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیبازنگری آنلایننفوذ بین-شخصیقصد خریدمشتریارزش ویژهمحصول