-
1.
نویسنده : جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشنده، قاسم ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 39 تا 66 )
کلیدواژه ها:قصد خریدبرند لوکسمحصولات بدلیمحصولات اصلیتجربه خرید
-
2.
نویسنده : طاعتی، روزا ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ طالقانی، محمد ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 59 تا 98 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیبازاریابی سبزمحصولات ارگانیکوابستگی به برندهـامســئولیت هــای اجتمــاعیبـههــابــهبـا
-
3.
مترجم : ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1373 - شماره 15 ISC (20 صفحه - از 81 تا 100 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتارتقاءبازاریابیرسانههااطلاعاتاستراتژیبازاریابی بینالمللیبازاریابی جهانی
-
4.
نویسنده : ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1372 - شماره 12 ISC (16 صفحه - از 69 تا 84 )
-
5.
نویسنده : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ صفرزاده، حسین ؛ جاویدی حق، مریم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیرفتار مصرف کنندهفروشگاه های زنجیره ایخردهفروشیارزش خرده فروشی
-
6.
مصاحبه شونده : ناصحی فر، وحید ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ قاسمی، حسن ؛ روستا، احمد ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1386 - شماره 25 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 140 تا 146 )
-
7.
نویسنده : ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجله:دانش مدیریت»تابستان 1378 - شماره 45 ISC (29 صفحه - از 1 تا 29 )
کلیدواژه ها:بازاریابیتحقیقات بازاریابیبازاریابی صنعتیسیستم اطلاعاتی بازاریابی
-
8.
نویسنده : جلیلیان، حسین ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ محمودیان، امید ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 41 تا 64 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندفضای سایبریتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیبازنگری آنلایننفوذ بین-شخصیقصد خریدمشتریارزش ویژهمحصول
-
9.
نویسنده : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ زری باف، مهدی ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»بهار 1382 - شماره 56 (39 صفحه - از 53 تا 91 )
-
10.
نویسنده : صباغیان، علی ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز 1393 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 55 تا 82 )
کلیدواژه ها:بازاریابیبازاریابی خدماتعناصر بازاریابیبازاریابی سینماسینمافیلممدلپژوهشمدل آمیخته بازاریابیتولیدفروش فیلم