-
1.
نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛ نویسنده : رحمتی، محمدحسین ؛
مجله:گردشگری و توسعه»زمستان 1401 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 157 تا 168 )
کلیدواژه ها:گردشگریتحلیل محتواعشق به برندبرند مقصدعشق به برند مقصد
-
2.
نویسنده : آتشی، مهراد ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ امیرتاش، علی محمد ؛ صفانیا، علی محمد ؛ نویسنده مسئول : نیک بخش، رضا ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1400 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 59 تا 75 )
کلیدواژه ها:عشق به برندخرید آنیتمایل به مصرف لذتگرایانهعجین شدن با مدمشتریان ورزشی.
-
3.
نویسنده : حاجی بابایی، حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرویکرد ترکیبیاعتماد به برندعشق به برندتداعی های ناشی از برندعشقمشتریرضایتاعتمادپژوهشBrandمدلمصرفکننده
-
4.
نویسنده : ترابی، محمدامین ؛ حامدی، ارکیده ؛ ممیز، آیت الله ؛ مولائی یگانه، الهه ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (43 صفحه - از 154 تا 196 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعشق به برندجنسیت برندمشتریان عطر بیکمشارکت برندبرنـدبرنــد
-
5.
نویسنده مسئول : صادق وزیری، فراز ؛ نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ طیب زاده، مهدی ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 164 تا 198 )
کلیدواژه ها:وفاداریشخصیت برندعشق به برندتبلیغات دهانبهدهانبرنـدبرنــدبـههـا
-
6.
نویسنده : رحیمی چیتگر، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : مقدسی، علیرضا ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1398 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 44 تا 75 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندعشق به برندتجربه برندهویت نام تجاریبـه
-
7.
نویسنده : هاشمی، سید مسلم ؛ کردناییج، اسدالله ؛ کامران، افسانه ؛ نویسنده مسئول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1402 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 73 تا 88 )
کلیدواژه ها:تعامل عاطفیشخصیت برندعشق به برندجنسیت برندارزش ویژۀ برند مشتریمحورمردانگی برندزنانگی برند
-
8.
نویسنده : صدرنیا، لیلا ؛ باقریان فرح آبادی، محسن ؛ نقشبندی، سید صلاح الدین ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1398 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 85 تا 94 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ویروسیعشق به برندبازاریابی رسانه های اجتماعیفعالیت ویروسی
-
9.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : بیگی، رویا ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 153 تا 193 )
کلیدواژه ها:خود پندارهوفاداری به برندعشق به برندهواداری از برندآمیختگی با برندبرنـدبرنــدبـابــابـهشــبکه هــای اجتمــاعیهـا
-
10.
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : هراتی، بهاره ؛ خوشرو، مینا ؛ عباسی، احمد ؛
مجله:پژوهش های جغرافیای انسانی»بهار 1402، دوره پنجاه و پنجم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 109 تا 126 )
کلیدواژه ها:مشهدمقصد گردشگریعشق به برندگردشگریعشق به برند مقصد گردشگری