خلاصه ماشینی:
"ذاکر 28 *جامعهشناسی اقتصاد سایسی رسانهها-علی اصغر محکی 09 *مطبوعات ایران گزارش الگوی مصرف روزنامه در شهر تهران 011 ارزیابی جایگاه و موقعیت نشریات ادبی ایران-فریبا کاظمی 811 *رادیو و تلویزیون بینندگان چگونه برنامههای تلویزیونی را تحلیل میکنند؟-دانیل کندلر 821 *نگاه تأثیر سیاستهای حوزه مطبوعات برآینده فعالیتهای مطبوعاتی 031 *مجامع،سمینارها و نمایشگاهها ارتباطات و روندهای نوین اجتماعی-فرهنگی در جهانی شدن 331 گزارشی از سلسله سخنرانیهای علمی در انجمن صنفی روزنامهنگاران ایران 531 تأکید روزنامهنگاران بر ضرورت حرفهایگرایی 141 *کتابشناسی کتابهای تازه(فارسی)-مژگان یوسف کنعانی 341 کتابهای تازه(لاتین)-فرناز لویزه 541 نقد کتاب-سید علی کاشفی خوانساری 841 نشریههای تازه-مرضیه پروهان 251 عناوین برخی از پایاننامههای دورههای دکترا و فوقلیسانس ارتباطات جمعی در دانشگاههای ایالات متحده امریکا و کانادا-فاطمه اقطاعی 551 فهرست گزیده مقالات ارتباطات جمعی در مطبوعات-مهرناز ندیری 751 فصلنامهء مطالعاتی و تحقیقاتی وسایل ارتباط جمعی شمارهء ثبت بین المللی 0817-2201 سال 21،شمارهء 2،شمارهء پیاپی 64،تابستان 0831 (به تصویر صفحه مراجعه شود) صاحب امتیاز:معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیر مسؤول:محمد مهدی فرقانی زیر نظر شورای نویسندگان دبیر شورای نویسندگان:سید وحید عقیلی مدیر داخلی:فرناز لویزه گرافیک و صفحهآرایی:کمال طباطبایی ویراستار:شهلا زرلکی حروفچینی:رسانه(آمنه اسکافی) لیتوگرافی؛چاپ و صحافی:سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآوری *رسانه از عموم نویسندگان،مترجمان و محققان مقاله و نقد میپذیرد."