زمستان 1391 - شماره 89 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم)
-
آزادی مطبوعات در منظر حق دسترسی آزاد به مطبوعات
نویسنده : واعظی، زهرا ؛
(20 صفحه - از 5 تا 24 )
کلیدواژه ها: شفافیت قانون مطبوعات آزادی مطبوعات حق دسترسی آزاد به اطلاعات پاسخگویی
-
مصرف فرهنگی و رسانه ای و مخاطبان فعال
نویسنده : مهدی زاده، سید محمد ؛
(18 صفحه - از 25 تا 42 )
کلیدواژه ها: مصرف هویت رسانهها مقاومت میدان زندگی روزمره منش مخاطب فعال
-
تحول مفهوم قدرت از سخت به نرم و کاربرد آن از سوی آمریکا در مورد ایران
نویسنده : مرندی، محمد رضا ؛ عابدینی، زهرا ؛
(26 صفحه - از 43 تا 68 )
-
نظام هنجاری اطلاع رسانی در فقه شیعه
نویسنده : اسماعیلی، محسن ؛ جلالی، عبداله ؛
(26 صفحه - از 69 تا 94 )
کلیدواژه ها: هنجار نظام اطلاعرسانی فقه شیعه
-
چشم انداز در حال ظهور صنعت خبر
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ جهانشاهی، امید ؛
(24 صفحه - از 95 تا 118 )
کلیدواژه ها: روزنامهنگاری رسانههای اجتماعی روزنامهنگاری شبکهای کسب و کار خبری سازمانهای خبری
-
شناخت الگوهای مصرف سریال های غیررسمی؛ مطالعه موردی مجموعه ی ویدئویی قهوه ی تلخ
نویسنده : گیویان، عبدالله ؛ مهرپرور، سمانه ؛
(24 صفحه - از 119 تا 142 )
کلیدواژه ها: مصرف رسانهای سبکزندگی سریال غیررسمی مفهوم اجتماع
-
شناسایی عوامل تأثیرگذار در پرورش کارآفرینی سازمانی در سازمان های رسانه ای؛ مطالعه ی موردی: روزنامه ی اصفهان زیبا
نویسنده : خواجه ئیان، داتیس ؛ لبافی، سمیه ؛ جلال پور، مهدیه ؛
(18 صفحه - از 143 تا 160 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی سازمانی کارآفرینی رسانهای مدیریت سازمانهای رسانهای روزنامه اصفهان زیبا
-
اهمیت و محدودیت رسانش پیام از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره)
نویسنده : قانع، احمد علی ؛
(20 صفحه - از 161 تا 180 )
کلیدواژه ها: رسانه امام خمینی(ره) آزادی بیان بیداری اسلامی محدودیتهای رسانش پیام حرمت گمراه ساختن دیگران