تابستان 1392 - شماره 91 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم)
-
تحلیل سیاست های رسانه ای در ایران (از برنامه های عمرانی پیش از انقلاب تا پایان برنامه چهارم توسعه)
نویسنده : کلانتری، عبدالحسین ؛ روشنفکر، پیام ؛ حسنی، حسین ؛
(26 صفحه - از 5 تا 30 )
کلیدواژه ها: توسعه ایران ارتباطات برنامههای توسعه برنامههای عمرانی سیاستگذاریرسانهای
-
حمایت از حرمت اشخاص در برابر آزادی بیان
نویسنده : انصاری، باقر ؛
(20 صفحه - از 31 تا 50 )
کلیدواژه ها: رسانه آزادی بیان توهین نشر اکاذیب هتکحرمت افترا
-
فرصت های تعاملی رسانه های اجتماعی برای برنامه های تلویزیونی (مطالعه ی به کارگیری سطوح روزنامه نگاری شهروندی در چهار برنامه صدا و سیما و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان)
نویسنده : مولایی، محمدمهدی ؛ کتابدار، علیرضا ؛
(20 صفحه - از 51 تا 70 )
کلیدواژه ها: برنامه های تلویزیونی روزنامه نگاری شهروندی برنامه سازی تعاملی رسانه های شهروندی رسانه های اجتماعی
-
اقتصاد اطلاعات و نقش آن در اقتصاد جهانی
نویسنده : یعقوبی، علی ؛
(16 صفحه - از 71 تا 86 )
کلیدواژه ها: اقتصاد اطلاعات فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی اقتصاد بی وزن کالای اطلاعات مکتب سامان بخشی
-
تصویرپردازی عامه پسند چهره های مقدس در سینما
نویسنده : یاسینی، سیده راضیه ؛ بیچرانلو، عبدالله ؛
(14 صفحه - از 87 تا 100 )
کلیدواژه ها: بازنمایی شخصیت های مقدس سینما و تلویزیون
-
عینک گوگل؛ فرصت ها، تهدیدها و راهکارها
نویسنده : سلیمی، مریم ؛
(18 صفحه - از 101 تا 118 )
کلیدواژه ها: واقعیت افزوده عینک گوگل رایانه های پوشیدنی
-
کاربردهای شبکه های اجتماعی مجازی در توسعه ی فعالیت روابط عمومی سازمان صدا و سیما (از دید استادان ارتباطات دانشگاه های تهران)
نویسنده : ساعدی، طاهره ؛
(34 صفحه - از 119 تا 152 )
کلیدواژه ها: وب 2 روابط عمومی سازمان صدا و سیما شبکه های اجتماعی مجاز ی