بهار 1397 - شماره 110 رتبه ب (وزارت علوم)
-
معرفی چارچوبی شناختی برای طراحی و سنجش اثربخشی مداخله های ارتقاء مهارت های سواد رسانه های اجتماعی
نویسنده : مقصودی، مسعود ؛ واحد، زهرا ؛
(23 صفحه - از 5 تا 27 )
کلیدواژه ها: سواد رسانه ای رسانههای اجتماعی سواد رسانه های اجتماعی
-
سنجش بینایی در تلگرام تحلیل سواد رسانه های اجتماعی کاربران ایرانی، با تمرکز بر پیامرسان تلگرام و عوامل موثر بر آن
نویسنده : کرمانی، حسین ؛
(27 صفحه - از 29 تا 55 )
کلیدواژه ها: سواد رسانه ای رسانه های اجتماعی تلگرام دانش انتقادی
-
بررسی رابطهی مصرف رسانه های ارتباطی و سرمایهی اجتماعی معلمان (مطالعهی موردی: معلمان دوره دبیرستان شهر سی سخت)
نویسنده : محمودی رجا، سیدزکریا ؛ توفیقیان فر، علی حسن ؛ اکبری، ایمان ؛ محمودی، سیدمحمد ؛
(21 صفحه - از 57 تا 77 )
کلیدواژه ها: مشارکت معلمان سرمایه اجتماعی اعتماد اجتماعی مصرف رسانه
-
رابطه میان تبلیغات تجاری تلویزیون با انتخاب محصولات از طرف مشتریان
نویسنده : تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛ مرادی، سیروس ؛
(32 صفحه - از 79 تا 110 )
کلیدواژه ها: الگوی مصرف نگرش اعتماد تلویزیون علاقه محتوای ساختاری تبلیغات تجاری
-
رابطهی میزان استفاده از شبکه های اجتماعی با نظم اجتماعی در میان شهروندان اردبیل
نویسنده : جعفری، علی ؛ پورپناهی، بابک ؛
(16 صفحه - از 111 تا 126 )
کلیدواژه ها: تعهد جامعه پذیری نظم اجتماعی امنیت اجتماعی شبکه های اجتماعی
-
بازنمایی پیام های سلامت محور در مطبوعات تحلیل مضمونی مطالب روزنامه های ایران، همشهری و جام جم
نویسنده : احمدی، ثریا ؛ المطهری، فریبا ؛
(18 صفحه - از 127 تا 144 )
کلیدواژه ها: ارتباطات سلامت پیام آموزشی پیام آگاهیبخش پیام ترغیبکننده قالببندی
-
نقش بازی های رایانه ای درآموزش زبان بیگانه
نویسنده : کیا، علی اصغر ؛ نقیب السادات، سیدرضا ؛ یمینی فیروز، مینا ؛
(25 صفحه - از 145 تا 169 )
کلیدواژه ها: آموزش بازی بازیهای رایانه ای زبان بیگانه