تابستان 1398 - شماره 115 رتبه ب (وزارت علوم)
-
شهرت رسانهای ابزاری برای پیشبرد فعالیتهای خبری پیامرسانهای اجتماعی
نویسنده : شریفی، سید مهدی ؛ نظامی، پریسا ؛
(21 صفحه - از 5 تا 25 )
کلیدواژه ها: شهرت رسانهای رسانههای اجتماعی پیامرسانها کانال خبری
-
بررسی ونقد کتاب تفکر و سواد رسانه ای؛ (نظری- فنی حرفه ای- کاردانش) پایه دهم دوره متوسطه 1395
نویسنده : نصیری، بهاره ؛ بختیاری، آمنه ؛
(16 صفحه - از 27 تا 42 )
کلیدواژه ها: تفکر نقد و بررسی آموزش و پرورش سواد رسانه ای آموزش سواد رسانه ای
-
تحلیل دریافت پیامهای آموزشی مجموعههای تلویزیونی مطالعه خوانش تماشاگران زن سریال پریا
نویسنده : مهرپرور، سمانه ؛
(24 صفحه - از 43 تا 66 )
کلیدواژه ها: روابط بینفردی مصرف فرهنگی ارتباطات سلامت زندگی روزمره مجموعه پریا
-
شناسایی عوامل مرتبط با مسئولیت اجتماعی سازمانی در مطبوعات؛ (مورد مطالعه روزنامه های شهر اصفهان)
نویسنده : هارونی قائدامینی، عباس ؛ کلدانی، سمانه ؛ دستجردی ابراهیم زاده، رضا ؛
(21 صفحه - از 67 تا 87 )
کلیدواژه ها: مطبوعات اقتصادی مسئولیت اجتماعی بعد اخلاقی بعد حقوقی بعد بشردوستانه بعد زیست محیطی
-
بررسی تاثیر پخش برنامههای با محتوای کارآفرینی در شبکههای استانی بر ترویج فرهنگ کارآفرینی؛ (مورد مطالعه: شبکه زاگرس استان کرمانشاه)
نویسنده : نادری، نادر ؛ بهرامی نیا، بهاره ؛ سلیمانی، معین ؛
(18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها: ترویج فرهنگ کارآفرینی شبکههای استانی برنامههای با محتوای کارآفرینی شبکه استانی زاگرس استان کرمانشاه
-
بررسی نمونه هایی از خبرهای ورزشی شبکه ورزش بر اساس نظریه دولی و لوینسون (2001)
نویسنده : عزتی لارسری، ابراهیم ؛ عاشقی، بهنام ؛
(19 صفحه - از 107 تا 125 )
کلیدواژه ها: رسانه های ورزشی برنامه های ورزشی شبکه ورزش خبرهای ورزشی علایم ارتباطی