بهار 1398 - شماره 114 رتبه ب (وزارت علوم)
-
جایگاه نهادهای ارتباطی در اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : کریمی، مصطفی ؛ نصراللهی کاسمانی، اکبر ؛
(16 صفحه - از 5 تا 20 )
کلیدواژه ها: اسناد بالادستی نهادهای ارتباطی برنامهی توسعه نهاد رسانه
-
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر افت مخاطبان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : روشندل اربطانی، طاهر ؛ زارع، مهسا ؛
(18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها: مخاطب تلویزیون صداوسیما رسانهی ملی کاهش مخاطب
-
ارزیابی مجلهی رشد دانش آموز از نگاه کارشناسان ،معلمان و دانش آموزان
نویسنده : شاهمحمدی، نیره ؛
(16 صفحه - از 39 تا 54 )
کلیدواژه ها: کتاب درسی دانشآموزان پایهی ششم مجلهی رشد دانشآموز موضوعات درسی
-
تاثیر تبلیغات مخصوص کودکان بر الگوهای رفتار آنان
نویسنده : خوش طینت، بهناز ؛ ثابتی، پریسا ؛ مظاهری، پیمان ؛
(22 صفحه - از 55 تا 76 )
کلیدواژه ها: الگوی رفتاری کودکان تبلیغات کودکان محیط زندگی و تحصیلی
-
نظام ارتباطی، برنامه ریزی و توسعه در ایران ؛ ارائهی یک چارچوب
نویسنده : طوفان، مسعود ؛
(23 صفحه - از 77 تا 99 )
کلیدواژه ها: توسعه رسانه برنامه نظام ارتباطی پیوست رسانه ای
-
نقش رسانهی سینما به عنوان ابزار دیپلماسی در القای بین المللی محتوای هدف و فرهنگ ایرانی
نویسنده : تابش، علیرضا ؛
(17 صفحه - از 101 تا 117 )
کلیدواژه ها: رسانه دیپلماسی فرهنگی محتوا دیپلماسی رسانهای فیلم و سینما
-
هوش فرهنگی و رابطهی آن با ویژگی های شخصی و شغلی خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاری های ایرانی
نویسنده : گلپیرا، مرجان ؛ رضاییان، مجید ؛ بصیریان جهرمی، حسین ؛
(22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها: فرهنگ هوش فرهنگی خبرگزاری ها ویژگی های شغلی خبرنگاران