بهار 1395 - شماره 102 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم)
-
تبیین الگوی آموزش سواد رسانه ای در نظام آموزش و پرورش
نویسنده : خانیکی، هادی ؛ شاه حسینی، وحیده ؛ نوری راد، فاطمه ؛
(18 صفحه - از 5 تا 22 )
کلیدواژه ها: آموزش سواد رسانه ای آموزش بازاندیشانه دوره آموزشی فلسفه برای کودکان دوره بلندخوانی حلقه کندوکاو گفت و گویی
-
مقایسهی کاربردپذیری تارنماهای خبرگزاری های ایرنا، ایسنا و فارس از دیدگاه کاربران
نویسنده : فرقانی، محمدمهدی ؛ رستگار، علی ؛
(18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها: خبرگزاری کاربردپذیری تارنما رضایت کاربر تمایز معنایی QUIS
-
خوشه بندی اقلام و محصولات فرهنگی فضای مجازی
نویسنده : طلوعی، عباس ؛ میرافشار، بهداد ؛
(16 صفحه - از 41 تا 56 )
کلیدواژه ها: سبک زندگی الگوهای مصرف اقلام و محصولات فرهنگ مجازی تکنیک داده کاوی روش خوشه بندی کامینز شبکه فرهنگ مجازی
-
رسانه های اجتماعی و مدیریت بحران نقش تلفن های همراه هوشمند در کنشگری اجتماعی
نویسنده : بصیریان جهرمی، حسین ؛ عبدالحسینی، محمد ؛ بردبار، ملیکا ؛
(28 صفحه - از 57 تا 84 )
کلیدواژه ها: بحران مدیریت بحران تلفن همراه رسانه های اجتماعی کنشگری
-
سنجش تاثیر استفاده از تلفن همراه هوشمند بر سبک زندگی کاربران ایرانی
نویسنده : کرمانی، حسین ؛
(22 صفحه - از 85 تا 106 )
کلیدواژه ها: سبک زندگی بوردیو مصرف فرهنگی تلفن همراه هوشمند فعالیت های اوقات فراغت
-
بررسی تاثیر سواد رسانه ای بر مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی زنان 15 - 39 سال (مطالعهی موردی شهر شهرکرد)
نویسنده : محمدی، اصغر ؛ فاضلیان دهکردی، مهری ؛
(24 صفحه - از 107 تا 130 )
کلیدواژه ها: زنان رسانه های جمعی شبکه اجتماعی مصرف کالاهای فرهنگی سواد رسانه ای شهر شهرکرد
-
"ایماژ منفی از بدن "کاربران نوجوان شبکه اجتماعی فیس بوک بررسی نقش واسطه گری فاکتور "اختلاف از خود"
نویسنده : احدزاده، اشرف سادات ؛ امامی رودسری، حسین ؛
(18 صفحه - از 131 تا 148 )
-
سوگیری رسانه ای در بازارهای مالی (با تاکید بر علل فردی و سازمانی)
نویسنده : میرزا ابوالحسن خان ایلچی، محسن ؛ ایلچی، محسن ؛
(24 صفحه - از 149 تا 172 )
کلیدواژه ها: بازار سهام سازمان رسانه روزنامه نگار مالی سوگیری رسانه ای