بهار 1396 - شماره 106 رتبه ب (وزارت علوم)
-
بهسوی تدوین الگوی مطلوب برنامههای دینی تلویزیون ایران
نویسنده : بروجردی علوی، مهدخت ؛ حسینی، الهام سادات ؛
(22 صفحه - از 5 تا 26 )
کلیدواژه ها: دین تلویزیون برنامة دینی
-
” تنوع فرهنگی در رسانه“ با تاکید بر تنوع نوشتاری در رسانههای برخط
نویسنده : بازیار، فرزانه ؛
(16 صفحه - از 27 تا 42 )
کلیدواژه ها: خبرگزاری زبان قومی رسانههای برخط سایت خبری زبان بینالمللی
-
رسانه و دین بررسی آثار و کارکردهای نمایش مناسک دینی در رسانهها
نویسنده : ماهر، زهرا ؛ کشاورز، زهراسادات ؛
(20 صفحه - از 43 تا 62 )
کلیدواژه ها: دین رسانه رویکرد ابزارگرایانه رویکرد ذاتگرایانه مناسک رسانهای دینی پخش مستقیم مناسک دینی پخش نمایشی
-
نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابطعمومی فرمانداری شهرستان بهارستان
نویسنده : محسن زاده، محمدجواد ؛
(18 صفحه - از 63 تا 80 )
کلیدواژه ها: مخاطبان روابطعمومی ارتباطات گرافیکی(تصویری)
-
رابطهی بین میزان رضایت نوجوانان کرجی از فضاهای شهری با گذران اوقات فراغت آنها در شبکههای اجتماعی مجازی
نویسنده : حبیبی، میترا ؛ بهنامی فرد، فائزه ؛
(22 صفحه - از 81 تا 102 )
کلیدواژه ها: نوجوانان فضای مجازی فضای شهری اوقاتفراغت شبکههای اجتماعی مجازی رضایتمندی از فضاهای شهری
-
مطالعهی کیفی چالشهای شبکههای اجتماعی تلفن همراه در زندگی کاربران
نویسنده : قلی زاده، آذر ؛ زمانی، عباس ؛
(18 صفحه - از 103 تا 120 )
کلیدواژه ها: شبکههای اجتماعی تلفن همراه رسانههای اجتماعی شبکههای مجازی نرمافزارهای اجتماعی
-
بـررسی رابطهی بین ”مصرف رسانه“ و ”هویت ملی“ از دیدگاه جوانان 29 ـ 15 سالة شهر یزد در سال 1394
نویسنده : افشانی، سیّدعلیرضا ؛ موسوی ندوشن، سیدمحمد ؛
(16 صفحه - از 121 تا 136 )
کلیدواژه ها: هویت دینی هویت ملی هویت اجتماعی جوانان رسانهها هویت فرهنگی