تابستان 1395 - شماره 103 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم)
-
بررسی چالشهای مطبوعات در ایران به منظور ارائه الگوی مطلوب مدیریتی
نویسنده : اسماعیل تبار، مهدی ؛ ایمانی، محمدنقی ؛ صالحی امیری، سیدرضا ؛
(26 صفحه - از 5 تا 30 )
کلیدواژه ها: چالشهای مطبوعات الگوی مطلوب مدیریت مطبوعاتی
-
مطالعهی تحلیلی سبک زندگی مصرفگرا از طریق سه فیلم مربوط به دهههای 60 و 80 شمسی
نویسنده : اسماعیلی، هادی ؛
(20 صفحه - از 31 تا 50 )
کلیدواژه ها: ایدئولوژی سبک زندگی مصرفگرا دهههای 60 و80 شمسی در ایران
-
عوامل موثر بر جذب مخاطبان به سریالهای تلویزیونی ماهوارهای؛ (مطالعهی موردی سه سریال تلویزیونی)
نویسنده : بیچرانلو، عبدالله ؛
(20 صفحه - از 51 تا 70 )
-
تبلیغات تجاری شبکههای تلویزیونی ماهوارهای فارسیزبان و سبک زندگی زنان مخاطب
نویسنده : یاسینی، سیده راضیه ؛
(14 صفحه - از 71 تا 84 )
کلیدواژه ها: تبلیغات زنان سبک زندگی شبکههای تلویزیونی ماهوارهای
-
هویت آنلاین و اینستاگرام (مطالعهی چگونگی نمایش هویت جوانان در اینستاگرام)
نویسنده : سامانی، سمانه ؛ فراهانی، اعظم ؛
(20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها: جوانان اینستاگرام هویت آنلاین
-
آثار تربیتی شبکههای اجتماعـی تلفن همـراه بر هویت ملی و دینی دانشجویان
نویسنده : کیان، مریم ؛ قلیپور، زهره ؛
(18 صفحه - از 105 تا 122 )
کلیدواژه ها: هویت دینی هویت ملی تربیت دانشجو شبکههای اجتماعی تلفن همراه
-
جایگاه و ظرفیت سفارتخانههای مجازی در دیپلماسی نوین
نویسنده : طوفان، مسعود ؛
(16 صفحه - از 123 تا 138 )
کلیدواژه ها: آینده منافع ملی دیپلماسی نوین سفارتخانه مجازی
-
خوشههای رسانهای ( از تجمع محلی صنعت رسانه تا جهانیسازی اقتصاد فرهنگی )
نویسنده : پوری، احسان ؛
(10 صفحه - از 139 تا 148 )
کلیدواژه ها: جهانیسازی اقتصاد رسانه خوشه رسانهای شهررسانهای مدیاسیتی