تابستان 1397 - شماره 111 رتبه ب (وزارت علوم)
-
تدوین راهبردهای مطلوب برای شبکه های تلویزیونی استانی صداوسیما از دیدگاه مدیران رسانه ملی و کارشناسان رسانه
نویسنده : صلواتیان، سیاوش ؛ خوش بیان، ابوذر ؛
(22 صفحه - از 9 تا 30 )
کلیدواژه ها: راهبرد ماتریس سوات رسانه های محلی شبکه های استانی
-
بررسی نقش منابع مالی در تولید اخبار تلویزیون
نویسنده : مجیدی قهرودی، نسیم ؛ برجعلی زاده، محمد ؛
(22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها: خبر اتاق خبر اقتصاد رسانه کمیت و کیفیت خبر نظریة سیستم ها منابع مالی و سرمایه ای
-
درآمدی بر بازاریابی فیلم و سینما؛ یک مطالعهی تطبیقی و تجربی
نویسنده : گودرزی، حسین ؛ جعفری هفتخوانی، نادر ؛
(29 صفحه - از 53 تا 81 )
کلیدواژه ها: بازاریابی سینما بازاریابی فیلم آمیختة بازاریابی ترویج و پیشبرد
-
بازنمایی آسیب های اجتماعی تهدیدکنندهی نهاد خانواده در سینمای دهه های 70 و 80 شمسی ایران
نویسنده : معدنی، سعید ؛ مقدسی لشکاجانی، محمدعلی ؛ کاظمی پور، شهلا ؛
(21 صفحه - از 83 تا 103 )
کلیدواژه ها: خانواده بازنمایی آسیب اجتماعی سینمای دهة 70 سینمای دهة 80
-
تبیین تاثیر تلگرام بر رویکرد مشارکت سیاسی (مطالعه موردی دانشگاه اصفهان)
نویسنده : مرادی فر، سعیده ؛ امیدی، علی ؛ بصیری، محمدعلی ؛
(22 صفحه - از 105 تا 126 )
کلیدواژه ها: مشارکت سیاسی وب 2 رای دادن گوشی هوشمند شبکه اجتماعی تلگرام
-
کاربرد و مزایای آموزشی و ارتباطی گرافیک نوول و کمیک ژورنالیسم
نویسنده : سلیمی، مریم ؛ سلیمی، سمیه ؛
(22 صفحه - از 127 تا 148 )
کلیدواژه ها: گرافیک نوول سواد جدید کمیک ژورنالیسم اخبار جعلی