تابستان 1394 - شماره 99 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم)
-
بازنمایی هویت ملی به عنوان امر سیاسی در مجموعه های تاریخی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : نوری، مختار ؛ حسنپور، علی ؛ محمدی، صادق ؛
(20 صفحه - از 5 تا 24 )
کلیدواژه ها: هویت ملی بازنمایی تلویزیون سیاست فرهنگی امر سیاسی سیاسی بازنمایی هویت ملی رسانه گفتمان سریال
-
بررسی ضرورت بازتعریف منافع ملی در عصر دیپلماسی رسانه ای
نویسنده : سلطانی فر، محمد ؛ خانزاده، لیلا ؛
(20 صفحه - از 25 تا 44 )
کلیدواژه ها: سیاست خارجی قدرت نرم منافع ملی اقناع دیپلماسی رسانه ای رسانه دیپلماسی سیاسی اطلاعات رسـانه ملـی دیپلماسـی
-
سیاستگذاری موسیقی در جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : ملکان، مجید ؛ مؤذن، کاظم ؛
(24 صفحه - از 45 تا 68 )
کلیدواژه ها: موسیقی جمهوری اسلامی ایران سیاستگذاری الگوی فرایندی سیاست هنری ایران سازمان فقهی موسیقی ایرانی آموزش
-
الگوی استفاده از اینترنت و نگرش نسبت به تبلیغات بازرگانی
نویسنده : فرقانی، محمد مهدی ؛ متقدم، عقیل ؛
(16 صفحه - از 69 تا 84 )
کلیدواژه ها: نگرش تبلیغات بازرگانی الگوی استفاده کاربران اینترنتی اینترنت تبلیغات کاربران وب تبلیغات اینترنتی اینترنـت الگوی استفاده از اینترنت تبلیغـات آزمون
-
سینمای ایران در سینمای غرب؛ (تحلیلی از فیلم سینمایی طبیب "بوعلی سینا")
نویسنده : مهدی زاده، سید محمد ؛ اسدی، ناصر ؛
(34 صفحه - از 85 تا 118 )
کلیدواژه ها: اسلام ایران تحلیل انتقادی بوعلی سینا فیلم طبیب سینمای غرب فیلم غرب زن بازنمایی ابنسینا انگلیسی رسانهای
-
نقش تلویزیون در ایجاد و تقویت فضای عمومی در جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه خبرگان ارتباطی و مدیران رسانه
نویسنده : عقیلی، سید وحید ؛ علی اصفهانی، اعظم ؛
(22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها: هابرماس تلویزیون حوزه عمومی مدیریت رسانه رسانه رسانۀ ملی سیاسی کارشناسان ایران
-
علل تحولات فرهنگ مصرف محصولات شبکه های تلویزیونی ماهواره ای در ایران با اشاره به نقش سرمایه ی اجتماعی
نویسنده : مصطفوی، سید محمد حسن ؛ صحفی، سید محمد ؛
(34 صفحه - از 141 تا 174 )
کلیدواژه ها: مخاطب اعتماد سرمایه اجتماعی برجسته سازی شبکه های ماهواره ای کالاهای فرهنگی ارتباطـات افقـی و عمـودی تقاضای محصولات رسانه ای تولیدات رسانه ای منابع انبوه نفت رسانهها اطلاعات شبکه مخاطبان ارتباطات ایران
-
سبک زبان در گفتمان خبری؛ (مطالعه ی موردی برنامه ی "خبر 20" شبکه ی خبر)
نویسنده : زابلی زاده، اردشیر ؛ موسوی، ندا ؛
(22 صفحه - از 175 تا 196 )
کلیدواژه ها: همنوایی سبک زبانی طراحی مخاطب گفتمان خبری سبک خبر مخاطب برنامه اسم سازی محاورهای ساخت مجهول
-
سینماپژوهی عصب شناسانه؛ (عصب شناسی شناختی و مطالعات سینمایی)
نویسنده : هاسون، یوری ؛ لندزمن، اوهد ؛ نمپمیر، باربارا ؛ ولینس، ایگناچیو ؛ روبین، ناوا ؛ ج.هیگر، دیوید ؛ مترجم : صلواتیان، سیاوش ؛ سیدی، سید محمد رضا ؛
(24 صفحه - از 197 تا 220 )
کلیدواژه ها: (اف ام آرآی) همبستگی میـان سـوژه ای نظریـات سـینمایی شـناختی عصـب شناسـی اجتماعی کنترل شناختی فیلم مغز سینما عصب آیاس سی فـیلم بینندگان فعالیت مغز مخاطبان همبستگی
-
نشست تخصصی چالش های تولید محتوا در جامعه ی اطلاعاتی
(20 صفحه - از 221 تا 240 )
کلیدواژه ها: اطلاعات تولید محتوا کاربران اینترنت فناوری اطلاعات فناوری تولیـد فضای مجازی رسانهها
-
سومین هم اندیشی رؤسای دانشکده های ارتباطات و مدیران گروه های تخصصی ارتباطات و مدیریت رسانه 13 اسفند ماه 1393
(1 صفحه - از 241 تا 241 )
کلیدواژه ها:
-
چهارمین هم اندیشی رؤسای دانشکده های ارتباطات و مدیران گروه های تخصصی ارتباطات و مدیریت رسانه 18 خرداد ماه 1394
(1 صفحه - از 242 تا 242 )
کلیدواژه ها:
-
فهرست گزیده ی مقالات ارتباطات جمعی در مطبوعات
نویسنده : ندیری، مهرناز ؛
(41 صفحه - از 243 تا 283 )
کلیدواژه ها: ارتباطات روزنامه مطبوعات اردیبهشت روزنامـه رسانه روزنامه اعتماد