تابستان 1393 - شماره 95 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم)
-
معرفی و ارزیابی مدل اقناعی احتمال موشکافی
نویسنده : دهقان، علیرضا ؛ طاهری، آرین ؛
(26 صفحه - از 5 تا 30 )
کلیدواژه ها: مدل احتمال موشکافی ارتباط اقناعی مسیرهای اقناع تغییر نگرش
-
آسیب شناسی اطلاع رسانی خدمات دولت در رسانه ها از منظر خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی
نویسنده : بروجردی علوی، مهدخت ؛ بیگنه، صفورا ؛
(16 صفحه - از 31 تا 46 )
کلیدواژه ها: دولت رسانه اطلاعرسانی روابطعمومی
-
دیپلماسی رسانه ای؛ چالش ها و تعاملات رسانه ها و دستگاه های دیپلماتیک
نویسنده : خرازی آذر، رها ؛
(22 صفحه - از 47 تا 68 )
کلیدواژه ها: محیط هوشمند نوین رسانهای پارادایم نوین روابط بینالملل مذاکرات دیپلماتیک چالشها و تعاملات دیپلماتها و رسانهها دیپلماسی درهای بسته دیپلماسی رسانهای
-
خشونت در مطبوعات
نویسنده : علی آبادی، گیتا ؛
(18 صفحه - از 69 تا 86 )
کلیدواژه ها: جامعه خشونت مطبوعات فرد عوامل اجتماعی
-
نقش رسانه ها در نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی
نویسنده : ملکان، مجید ؛ جوادیه، زهره ؛
(14 صفحه - از 87 تا 100 )
کلیدواژه ها: رسانه سرمایه اجتماعی سبک زندگی اقتصاد مقاومتی
-
رسانه ی موسیقی و جوانان ایرانی؛ با تمرکز بر موسیقی در تلویزیون های ماهواره ای فارسی زبان
نویسنده : بیچرانلو، عبدالله ؛
(20 صفحه - از 101 تا 120 )
کلیدواژه ها: رسانه موسیقی مخاطب و تلویزیون ماهوارهای
-
مدل های ارتباطی و ارتقای آگاهی از حقوق شهروندی (در رادیو و تلویزیون)
نویسنده : سپهوند، ابراهیم ؛ گرانمایه پور، علی ؛ ملکی حسنوند، مسلم ؛
(22 صفحه - از 121 تا 142 )
کلیدواژه ها: حقوق شهروندی کارشناسان مدلهای ارتباطی ارتقای آگاهی رادیو و تلویزیون