پاییز 1399 - شماره 120
-
راهبردهای برندسازی از نگاه متخصصان برندسازی و کارآفرینی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
نویسنده : سعیدی، الهه ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : مجیدی قهرودی، نسیم ؛
(22 صفحه - از 5 تا 26 )
کلیدواژه ها: کارآفرین راهبردها شبکة اجتماعی برندسازی شخصی اینستاگرام
-
مطالعۀ فرهنگ شهرگی در فضای رسانهای ایران با تمرکز بر کنشگری شهروندان تهرانی در شبکههای اجتماعی
نویسنده مسئول : حسینی، فایق ؛ نویسنده : دهقان، علیرضا ؛
(28 صفحه - از 27 تا 54 )
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی رسانه های جدید سلبریتی شهرگی فرهنگ شهرگی خرده سلبریتی
-
نقش سواد رسانهای در اعتماد سیاسی (مورد مطالعه:مردم شهر شاهینشهر)
نویسنده مسئول : اسدپور، آسیه ؛ نویسنده : مرادی، علیرضا ؛
(27 صفحه - از 55 تا 81 )
کلیدواژه ها: رسانه سواد رسانهای ارتباط جمعی اعتماد اعتماد سیاسی
-
بررسی شیوه های مداخلۀ والدین در استفاده فرزندان از رسانه ها
نویسنده : اسدی، ناصر ؛
(28 صفحه - از 83 تا 110 )
کلیدواژه ها: تهران دانش آموزان دبیرستان سواد رسانه ای رسانه های خبری مداخلة رسانه ای والدین
-
دگردیسی رابطۀ انسان با دیگری جستاری دربارۀ فیلم خسته نباشید
نویسنده : مصطفائی، سورن ؛
(20 صفحه - از 111 تا 130 )
کلیدواژه ها: فیلم خسته نباشید رابطة انسان با دیگری رابطة انسان با طبیعت هم سرنوشتی دانش بومی
-
اسایی معیارهای حرفه ای در برنامه های گفت وگومحور با تأکید بر برنامۀ «سختانه» شبکۀ سه سیما
نویسنده مسئول : جعفریچگنی، عارف ؛ نویسنده : دارابی، علی ؛ احمدی، محمدرضا ؛
(22 صفحه - از 131 تا 152 )
کلیدواژه ها: برنامۀ گفتوگو محور مصاحبۀ تلویزیونی سختانه معیارهای حرفهای
-
نقد اسلکتیویستی فعالیت های اینترنتی
نویسنده : محمدی نوسودی، سندوس ؛
(15 صفحه - از 153 تا 167 )
کلیدواژه ها: اینترنت فعالیت اسلکتیویسم خوشبینی دیجیتال بدبینی دیجیتال