خلاصه ماشینی:
"بررسی مقایسهای میزان رضامندی شهروندان آمریکایی و هندی بین بهرهگیری از ارتباط چهره به چهره و پست الکترونیکی نام دانشجو:گیوروراجا،ویجای آشری gururaja,vijayashree نام دانشگاه:دانشگاه ایالتی کالیفرنیا- فولرتون مقطع:دکترا سال:1002 نام استاد مشاور:رودگری ruud,garry تعداد صفحه:561 *** تجارت در فرهنگ:مؤسسات، بازار و رقابت در تجارت جهانی فیلم(مصر،مکزیک) نام دانشجو:فیلبرت اندرو ژوزف flibbert,andrew joseph نام دانشگاه:دانشگاه کلمبیا مقطع:دکتری سال:1002 تعداد صفحه:472 *** انعطافپذیری:انتقال بهکارگیری شیوه اطلاعرسانی به روزنامههای الکترونیکی نام دانشجو: boczkowski,pablo, javire نام دانشگاه:دانشگاه کورنل مقطع:دکتری سال:1002 استاد مشاور:پینچ،ترور pinch trevor تعداد صفحه:263 *** تأثیر رسانهها در شکلگیری هویت و صلاحیت اجتماعی:تأثیر نوارهای ویدئویی موسیقی در رشد بلوغی نام دانشجو: Lloyd,black teneil نام دانشگاه:پنسیلوانیا مقطع:دکترا سال:0002 نام استاد مشاور:اسپنسر مارگات بیل تعداد صفحه:631 *** سنجش تأثیر تبلیغات اینترنتی در چین نام دانشجو:گنگ ون gong wen نام دانشگاه:دانشگاه جورج واشنگتن مقطع:دکتری سال:1002 نام استاد مشاور:مدوکس،لیندا،ام."