خلاصه ماشینی:
(به تصویر صفحه مراجعه شود) گزارشی از پنجمین همایش آموزشی روابط عمومیهای جهاد سازندگی مطبوعات ایران از نگاه آمار کریم محمدی پنجمین همایش آموزشی روابط عمومیهای وزارت جهاد سازندگی در سراسر کشور با حضور تنی چند از مسؤولین، استادان و محققان علوم ارتباطات، روزنامهنگاران،دانشجویان،مدیران و دست اندر کاران روابط عمومیهای وزارت جهاد سازندگی با موضوع«بررسی نقش روابط عمومی در فرایند توسعه»با تأکید بر نقش روابط عمومیهای مراکز تابعهء این وزارتخانه در روزهای 42 و 52 تیر 67 در تهران برگزار شد.
» مدیر کل مطبوعات داخلی با اشاره به انتشار نشریات محلی در سراسر کشور گفت: «حدود 62 درصد نشریات کشور،نشریات محلی است که این رقم در سه سال قبل، 02 درصد بود.
» انتظامی در بخش دیگری از سخنانش، انتخاب روابط عمومی وزارت جهاد سازندگی را به عنوان روابط عمومی برتر کشور تبر یک گفت و افزود:«از روابط عمومی این نهاد مردمی جز این،انتظار نمیرفت چرا که ارتباط خوبی با مردم و مطبوعات برقرار کرده است.