-
1.
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ خانلری، امیر ؛ اکبرپور، هاله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 761 تا 782 )
کلیدواژه ها:هتلارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژهعملکرد مالی و غیرمالیارزش ویژه ارتباطمشتریپارسیانعملکرد
-
2.
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ احمدی، ایمان ؛ دبیران، محمدمهدی ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»زمستان 1395 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 645 تا 662 )
کلیدواژه ها:وفاداری الکترونیکرضایت الکترونیککسبوکار الکترونیکمدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان
-
3.
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ عباسی بنی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات مالی»تابستان 1395، دوره هیجدهم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 201 تا 218 )
کلیدواژه ها:خصوصیسازیریسک بیمهگریرفاه از دسترفتۀ مصرفکنندۀ DWLشاخص هرفیندال ـ هیرشمن HHIصنعت بیمۀ ایرانبیمهبازاررقابتشاخصصنعت بیمهبازار بیمهشاخص هرفیندال ـ هیرشمن
-
4.
نویسنده : اقازاده، هاشم ؛ هاشمی، محمدصادق ؛ صدری نیا، محمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1393 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 177 تا 200 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریتبلیغات دهان به دهانمنافع مصرف¬کننده
-
5.
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ نرگسیان، عباس ؛ ابراهیم زاده، مهدی ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:برنداسم برنداسم محصولنمادهای آواییاسماییزبان فارسی
-
6.
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ مطلق، مجیدقلی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1395، دوره بیستم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاخلاق اسلامیفروش شخصینظریه پردازی داده بنیادمقیاس ارزیابی
-
7.
نویسنده : بلالی، مجید ؛ آقازاده، هاشم ؛ احمدی، سمیه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:AHPبرندخودروی لوکس عوامل مؤثر بر خریدخودرومشتریوارداتبازارخودروهای لوکسمحصولقیمتمشتریان
-
8.
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛ ابدالی، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره جدید - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 13 تا 26 )
کلیدواژه ها:یارانهاعتماد سیاسیابزارهای بازاریابی سیاسیبازاریابی سیاسی
-
9.
نویسنده : مطلق، مجیدقلی ؛ آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 113 تا 132 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاخلاق اسلامیفروش شخصیطراحی الگونظریهپردازی داده بنیادحقوق الهی
-
10.
نویسنده : شیوا، آیدا ؛ آقازاده، هاشم ؛ حیدری، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 13 تا 32 )
کلیدواژه ها:صنایع غذاییعملکرد بنگاهدوگانگی بازارگراییدوگانگی نوآوری