-
1.
نویسنده : محمدی، مصطفی ؛ میرتقیان رودسری، سید محمد ؛ صالحی، صادق ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1395 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 61 تا 81 )
کلیدواژه ها:رضایتصنعت هتلداریارزش ادراک شدهشایستگیهای فردی منابع انسانیوفاداری کنشیهتلکارکنان
-
2.
نویسنده : اسمعیلی، محسن ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ هنری، حبیب ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1395 - شماره 36 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 147 تا 166 )
کلیدواژه ها:بازارگراییارزش ادراکشدهرفتار آتی مشتریانمراکز تفریحی ورزشی آبیمشتریمشتریانبازارمدل
-
3.
نویسنده : سلطانی نژاد، نیما ؛ نوروزی، حسین ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 96 تا 112 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ادراک شدهآگاهی از برندریسک کارکردیبرند فروشگاهیهویتمصرف
-
4.
نویسنده : اردلان، مصطفی ؛ خادمی، مهدی ؛ رسولی قهرودی، مهدی ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1395 - شماره 96 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 3 تا 24 )
کلیدواژه ها:اعتمادمعادلات ساختاریارزش ادراک شدهکیفیت خدمات الکترونیکنیات رفتاریمشتریمشتریانقصد خرید مجدد
-
5.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1394 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 111 تا 129 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهتصویر برندوفاداری برندبرجستگی برندگردشگریبرجستگیمقصد گردشگریکیفیتوفاداریرضایتتصویربرند مقصد
-
6.
نویسنده : جعفری نیا، سعید ؛ شفیعیان، علی اکبر ؛ افشارنژاد، علیرضا ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»پاییز 1391 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 35 تا 50 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادکیفیت خدماتارزش ادراک شدهشهرت برندبرنامههای وفاداری
-
7.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ خزائی پول، جواد ؛
مجله:اقتصاد و مدیریت شهری»تابستان 1392- شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 57 تا 74 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراکرضایتمدیریت شهریگردشگری شهریارزش ادراک شدهدرگیری ذهنی
-
8.
نویسنده : ناظمی، شمس الدین ؛ سعادت یار، فهیمه سادات ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1392 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها:نوآوریشهرترضایتوفاداریارزش ادراک شدهمشتریرستورانمشتریانرضایت مشتریوفاداری مشتری
-
9.
نویسنده : بنیادی نائینی، علی ؛ نمکی، سمانه ؛ فاتحی، مونا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1393، دوره چهارم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشترینام تجاری خدماتکیفیت خدماتارزش ادراک شدهمشتریادراک مشتریکارکناننام تجاری
-
10.
نویسنده : جزئی، نسرین ؛ باقری، سید محمد ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ تبریز، اکبر عالم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره جدید - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 81 تا 96 )
کلیدواژه ها:قصدشبکه اجتماعیارزش ادراک شدهمخاطره ادراک شدهنوجوییکنترل رفتاریادراکاتنوآوریقصد پذیرش