خلاصه ماشینی:
"وی گفت:شرکتهای بیمه به عنوان «سیستم باز»ملزم به گسترش هرچه بیشتر سطح تماس خود با محیطی هستند که در آن فعالیت میکنند و روابط عمومی به عنوان حس گرهای سازمانی نقش حساسی را در این تعامل به عهده دارد.
وی با تأکید بر اینکه روابط عمومیها تنها مبلغ و مشوق نیستند و باید به عنوان «حسگر»به سازمان مربوطه نشان دهند که *دکتر محسنیان راد:میان شرکتهای بیمه و سپهر اجتماعی که در آن فعالیت دارند،نوعی تعامل و کنش متقابل وجود دارد که در ادبیات مربوط به ارتباطات اجتماعی،به عنوان اکولوژی (Ecology) سازمان شناخته میشود.
وی به بحث درباره نقش روابط عمومی در توسعه بیمه پرداخت و گفت: میان شرکتهای بیمه و سپهر اجتماعی که در آن فعالیت دارند،نوعی تعامل و کنش متقابل وجود دارد که در ادبیات مربوط به ارتباطات اجتماعی،به عنوان اکولوژی (Ecology) سازمان شناخته میشود."