کلیدواژه Brand Engagement / (13 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سیف اللهی انار، ناصر ؛
مجله:مطالعات جغرافیایی نواحی ساحلی»پاییز 1402 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:استان مازندرانرسانه های اجتماعیریسک ادراک شدهقصد بازدید مجدددرگیری برندگردشگریقصدبازدید مجدد از مقصد گردشگریکرونا
-
2.
نویسنده مسئول : سالار، جمشید ؛ نویسنده : غلامی اواتی، رمضان ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1402 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 276 تا 301 )
کلیدواژه ها:اعتماد برندعجینشدن با برندهویتیابی برندهتلهای رامسرمسئولیت اجتماعی سازمانی
-
3.
نویسنده : علیرضایی بجستانی، علی ؛ محمد زاده، زهرا ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، امید ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (46 صفحه - از 175 تا 220 )
کلیدواژه ها:مصرف کننده آنلاینعشق به برندشیفتگی برندنیت خلق ارزش برندفروشگاههای افق کوروشبرنـدبرنــدبـهبــهعشق
-
4.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برند
-
5.
نویسنده : زمان فشمی، رحیمه ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ سیدامیری، نادر ؛ احدی، پری ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 571 تا 599 )
کلیدواژه ها:بیبلیومتریکبازاریابی محتوای دیجیتالچارچوب TCM-ADOدرگیرسازی مصرفکننده با برندشناساییکاربرپژوهش
-
6.
نویسنده : عرب ارمیان، علیرضا ؛ منصوری مؤید، فرشته ؛ نویسنده مسئول : آقایی، محمد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 3 تا 24 )
کلیدواژه ها:صنعت لبنیاتخرید مجددعجین شدن با برندهمآفرینی ارزش مشتریمشتریخرید مجدد مشتریمشتریانارزش مشتریارزشپژوهش
-
7.
نویسنده مسئول : بخشی زاده برج، کبری ؛ نویسنده : هشیار مقدم، بهاره ؛ صالحیان فرد، رقیه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 88 تا 112 )
کلیدواژه ها:مشتریانبرندBrandبازی وارسازیcustomersارزش برندGamificationbrand valueمشتریبازیوارسازیپژوهشکاربراندیجیکالاارزش ویژه
-
8.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : قاسمی، مائده ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 133 تا 152 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیدرگیری شناختیرفتار خریدکیفیت محتواتعامل با برندتعاملاطلاعاتقصد خریدمصرفکنندهشبکۀ اجتماعی اینستاگرام
-
9.
نویسنده مسئول : خدامی، دکتر سهیلا ؛ نویسنده : نوروزی، حسین ؛ آقامولایی، فاطمه ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (53 صفحه - از 85 تا 137 )
کلیدواژه ها:عشق به برندجنسیت برنددرگیری برندرفتار شوق محوربرنـدجنسیتبرنــدمصـرفبـه
-
10.
نویسنده : رستمی زاد، سارا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 رتبه A (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 29 تا 50 )
کلیدواژه ها:مشغولیت ذهنی با برندمصرف محتوامشارکت در محتواقصد ارجاع تبلیغات کلامی الکترونیکینسل X و Yانگیزههااینستاگرام
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (8 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)