چکیده:
در بازار رقابتی امروزی، بازاریابی محتوا در رسانههای اجتماعی میتواند سبب جذب مشتریان و افزایش مشارکت برندها، بهویژه در بخش ورزشی شود. بر این اساس، هدف از پژوهش حاضر، مطالعة تاثیر بازاریابی محتوای رسانههای اجتماعی بر سلامت برندهای ورزشی بود. بدین منظور از روششناسی کیفی بهره گرفته شد. ابتدا، دادهها از طریق مصاحبههای نیمهساختاریافته گردآوری و سپس با روش تحلیل محتوای کیفی، تجزیه و تحلیل شد. نتایج به دستآمده از تحلیل مصاحبهها با خبرگان، نشان داد که تاثیر بازاریابی محتوای رسانههای اجتماعی بر سلامت برندهای ورزشی را میتوان از طریق سه مفهوم آگاهی از برند، جایگاهیابی برند و وفاداری برند تبیین کرد. بنابراین، با گسترش رسانهها میتوان گفت، یکی از راههای توصیهشده به برندها، جهت تبادل اطلاعات و تعامل با مشتریان، بازاریابی محتوای رسانههای اجتماعی است که با افرایش سلامت برند، بستر لازم را برای تمایز آن، در میان رقبا فراهم میآورد.
In today's competitive marketplace, content marketing on social media can attract customers and increase of the share of brand in transactions, especially in the sports sector. Accordingly, the purpose of this study was to investigate the impact of social media content marketing on the well-being of sports brands. For this purpose, qualitative methodology was used. First, data were collected through semi-structured interviews and then analyzed by qualitative content analysis. The results of the analysis of interviews with experts showed that the impact of social media content marketing on the well-being of sports brands can be explained through the three concepts of brand awareness, brand positioning and brand loyalty. Therefore, with the expansion of media, it can be said that one of the recommended ways for brands to exchange information and interact with customers is marketing social media content, which increases the share of brands in the marketplace and provides the necessary basis for its distiction among competitors. .
خلاصه ماشینی:
بنابراین، با گسترش رسانهها میتوان گفت، یکی از راههای توصیهشده به برندها، جهت تبادل اطلاعات و تعامل با مشتریان، بازاریابی محتوای رسانههای اجتماعی است که با افرایش سلامت برند، بستر لازم را برای تمایز آن، در میان رقبا فراهم میآورد.
جدای از Thackeray Pangalele Kim and Ko Kaplan and Haenlein The world is flat Thomas Friedman Social Media Content Marketing Blank آن، بازاریابی محتوا شاخص سلامت برند را افزایش میدهد (سعدی و الملاه 1 ، 2018) و آن را، به عنوان شاخصی برای حفظ کسب و کار در بلندمدت معرفی میکند (میرزایی و همکاران، 2016).
با پیگری تمایلهای مشتریان در رسانههای اجتماعی، شرکتها میتوانند به میزان آگاهی مشتریان خود و اولویت آنها در مورد برندها پی ببرند (احمد و همکاران، 2016: 331-3 > در این میان، کلیگور، ساس 2 e"/>e"/> (2015) بیان کردهاند که بازاریابی محتوا از مشارکت فعال مصرفکننده برای اشتراکگذاری تشکیل شده است و شرکت در فضای رسانهها، در پی علاقهمندی مشتریان به وجود میآید.
در حال حاضر، متخصصان کسب و کار تمایل دارند تا از بازار Sadi & AlMallah Kilgour, Sasser and Larke محتوای رسانههای اجتماعی، برای آگاهی دادن در مورد برندهای خود به مصرفکنندگان بهره ببرند.
از طرف دیگر، یک رابطة همزیستی Berg, Matthews & O’Hare Filo Stutzman Evans Touchette & Schanski Witkemper رسانههای اجتماعی و ورزش شکل گرفته است.
“The impact of social media content marketing (SMCM) towards brand health”.