خلاصه ماشینی:
"صورتهای کنونی سرگرمی،از تلویزیون تا صحنه،در حال تزریق فرهنگ رسانهای در دستگاههای خود هستند،و به این ترتیب،صنعت فیلم،تلویزیون،موسیقی،نمایش،و دیگر حوزههیا فرهنگی را تغییر میدهند و صورتهای نمایشی جدیدی در فرهنگ ایجاد میکنند که برای نمونه میتوان به فضاهای اینترنتی،محیطهای چندرسانهای،و واقعیت مجازی اشاره کرد.
از جمله دیگر فیلمهای پراز صحنههای نمایشی سال 1002 میتوان به پرل هاربور اشاره کرد که حملهء ژاپن به امریکا و کشاندن امریکا به جنگ جهانی دوم را بازسازی میکند و استعارهء سادهای برای حملات یازده سپتامبر به دست میدهد.
این شرکتهای ادغام یافته،در کنار محصولاتی که تولید میکنند،در کار ایجاد جامعهء اطلاعات بازی جدیدی هستند و چالش اصیل پیش روی ما،توصیف و تبیین آن در جهت شناسایی و تقویت عناصر و پیامدهای انسانی و مردمی آن و مقاومت در برابر وجه سرمایهداری شرکتی-دولتی آن است.
به صورت ضمنی چنین بیان میشود که مصرفکنندگان مواد مخدر به تروریستها کمک میکنند درحالیکه تولید خود همین تبلیغات،برای مالیاتپردازان امریکایی بیش از نیم میلون دلار هزینه دارد و سالانه سه میلیون دلار برای شبکهء طرفدار بوش،فاکس نیوز درآمد داشته،و فقط سیاستهای خاص بوش پیرامون جنگ و مواد مخدر را تبلیغ میکند.
در عین حال،مطالعات فرهنگی به عنوان نقدی تشخیصی در عین آنکه به ستایش ایدئولوژیک از متون و تصاویر نمایشی فرهنگ رسانهای میپردازد،چگونگی نمایش محتوای اجتماعی،همچون ترس و امید،و چگونگی چرخش گفتارهای ایدئولوژیک و مواضع سیاسی توسط آنها را نشان میدهد و امکان تشخیص آسیبها،اضطرابها،و ابهامهای موجود در جامعهء معاصر را فراهم میآورد."